خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

90/ سقف قرارداد، مشکل انصاری‌فرد برای پیوستن به اوساسونا

90/ سقف قرارداد، مشکل انصاری‌فرد برای پیوستن به اوساسونا
سقف قرارداد، مشکل انصاری‌فرد برای پیوستن به اوساسونا
سایت اخبار دی‌ناوارا خرید کریم انصاری فرد را برای باشگاه اوساسونا خیلی خوب توصیف کرد.
این سایت نوشت: کریم انصاری‌فرد متولد آوریل ۱۹۹۰ و یکی از اهداف باشگاه اوساسونا برای تقویت این تیم در خط حمله است. البته مذاکرات اوساسونا با این بازیکن خیلی پیچیده دنبال شده است و هنوز معلوم نیست که این بازیکن در فصل جدید پیراهن اوساسونا را بر تن کند. باشگاه اوساسونا یک هفته زمان دارد تا قرارداد این بازیکن را نهایی کند.
به نوشته این سایت در حال حاضر تنها مشکلی که بر سر انتقال انصاری فرد به اوساسونا است، مسئله سقف قرارداد است که فوتبال اسپانیا برای تیم‌های لیگ دسته یک وضع کرده است. باشگاه اوساسونا شرایط مالی خیلی سختی را تجربه کرده. این تیم در زمان نقل و انتقالات نیز به سختی توانست چند بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کند. اگر مشکل مالی اوساسونا حل شود، می‌توان انتظار داشت تا هفته دیگر انصاری فرد به عنوان دومین بازیکن ایرانی به تیم اوساسونا بپیوندد و سومین ایرانی تاریخ باشگاه شهر پامپلونا باشد.

نومانسیا تازه‌ترین مشتری شجاعی!
مسعود شجاعی ها‌فبک ایرانی فصل پیش لاس‌پالماس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است، در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او پس از جام‌جهانی برزیل نتوانسته است تیم جدیدی را برای خودش انتخاب کند.
در حالی که رسانه‌های اسپانیایی از اوساسونا و رئال ساراگوسا به عنوان گزینه‌های مسعود شجاعی در زمان نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند دیروز (یکشنبه) روزنامه‌ “الپریو” خبر داد باشگاه نومانسیا در یک قدمی جذب این بازیکن ایرانی قرار دارد. نومانسیا بر خلاف ساراگوسا مبلغ پیشنهادی شجاعی را قبول کرده و امیدوار است این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.
مبلغ قرارداد باشگاه نومانسیا بیش از دو باشگاه دیگر است اما از طرفی ساراگوسا ممکن است به دلیل حضور مارتین گونسالس، مدیر فنی سابق باشگاه اوساسونا مقصد بهتری برای شجاعی باشد.
مسعود شجاعی یک هفته‌ زمان دارد تا تیم نهایی‌اش را انتخاب کند.

برچسب‌ها: قرار داد انصاری فرد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

317 المپیک نیس1393/06/05

آث میلان کالچو: هه.جالبه.مسعود شجاعی این همه اخبار کذب گف.اخرش رف الشحانیه!

18 دی (19:40)


سرباز الترافورد: ترکیب و استراتژی تیم های حریف رو +عکس چیدمان بازیکنانشون رو به ایمیلتون میفرستم. قبل و بعد ارسال یک الماس هدیه میگیرم. پیام بدید.

6 شهریور (01:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi