خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
442

تمرینات عجیب تیم هامبورگ

تمرینات عجیب تیم هامبورگ
صراط: تیم فوتبال هامبورگ به منظور حضوری موفق در فصل جدید بوندس‌لیگا آلمان این روزها تمرینات عجیب و البته جالبی را پشت‌سر می‌گذارد.

تیم فوتبال هامبورگ فصل گذشته با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول بوندس‌لیگا برای بقا در این لیگ راهی بازی پلی‌آف شد و در دو دیدار رفت‌و‌برگشت مقابل گروتر فورث به نتیجه تساوی یک بر یک رسید ولی با توجه به گل‌زده در خانه حریف در سطح اول فوتبال باشگاه‌های آلمان باقی ماند.

میرکو اسلومکا، سرمربی 46 ساله هامبورگ که نمی‌خواهد شاگردانش همانند فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشته باشند این روزها تیمش را در اردوگاه نظامی که مربوط به نیروی دریایی آلمان است تمرین می‌دهد. این اردوگاه در شهر فلنزبورگ واقع در ایالت شلسویگ هولستین آلمان واقع شده است.

از جمله تمرینات این تیم آلمانی می‌توان به حمل آدمک‌هایی به وزن 22 کیلوگرم، عبور از بین تایرها، بالا رفتن از دیوارهای چوبی و حفظ تعادل روی سیم‌های باریک اشاره کرد.

اسلومکا، سرمربی هامبورگ در خصوص تمرینات تیمش گفت: پیش از شروع فصل برنامه‌ای سخت، قدرتی و استقامتی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم که همکاری آنها را برای پیشبرد اهداف‌مان هم می‌طلبد.

برچسب‌ها: هامبورگ آلمان تمرین تمرینات بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 2

1,694 لشکر رویس1393/06/02

سندپالو: جالب بود

2 شهریور (16:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi