خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

دشان: شاید ریبری مثل زیدان به تیم ملی فرانسه برگردد

دشان: شاید ریبری مثل زیدان به تیم ملی فرانسه برگردد
فوتبال ایران - دیدیه دشان ، سرمربی تیم ملی فرانسه ، معتقد است که فرانک ریبری ، ستاره بایرن مونیخ ، ممکن است مانند زین الدین زیدان ، با برگشتن از تصمیمش، بار دیگر برای خروس ها به میدان برود.

به گزارش سایت فوتبال ایران،زیدان بعد از بازنشستگی در سال 2004، یک سال بعد بار دیگر به تیم ملی فرانسه برگشت. ریبری هم به تازگی اعلام کرد دیگر قصد ندارد برای خروس ها به میدان برود و می خواهد زمان بیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند.اما دشان هنوز ناامید نشده و امیدوار است که ریبری با پایان دادن به بازنشستگی اش از دیدارهای ملی، در یورو 2016 حضور پیدا کند.

او به اکیپ گفت:" این انتخاب خودش بود. او این موضوع را اعلام کرد و من هم از این طریق متوجه شدم. اما چه کسی می داند او در دو سال آینده چه احساسی خواهد داشت. بازیکنان زیادی بعد از بازنشستگی از تصمیم شان برگشتند. مانند زیدان که در سال 2004 اعلام بازنشستگی کرد اما در سال 2005 برگشت.آنچه برای من مهم است، آنالیز شرایط ذهنی اوست. اینکه آیا برای او و تیم مناسب است که بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شود؟ اگر نیاز است، من کاملا آماده ام."

ریبری که اولین بازی اش برای فرانسه را در سال 2006 انجام داد، 82 بار پیراهن خروس ها را به تن کرد اما به دلیل آسیب دیدگی، جام جهانی 2014 را از دست داد.

برچسب‌ها: دیدیه دشان فرانک ریبری تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

44 0

327 نیباس1393/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi