خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

خالکوبی فوتبالیست های مشهور در آرایشگاه بازیکن سابق استقلال

خالکوبی فوتبالیست های مشهور در آرایشگاه بازیکن سابق استقلال
خالکوبی انواع و اقسام تصاویر و نوشته‌هایی با زبان‌های مختلف رسمی و غیررسمی روی اندام‌های مختلف بدن، تبدیل به یک اپیدمی بزرگ شده که این روزها دامنه وسیعی در بین ورزشکاران حرفه‌ای پیدا کرده است.
از فوتبالیست‌هایی گرفته که مشتری پر و پا قرص آرایشگاه‌های شمال تهران هستند تا ورزشکارانی که برای پرداخت هزینه کمتر، سر از خانه‌های متروکه جنوب تهران درمی‌آورند!

اما پاتوق اصلی عده زیادی از فوتبالیست‌های لیگ‌برتری که به مشتری ثابت خالکوبی تبدیل شده‌اند، یکی از آرایشگاه‌های معروف و سرشناس و البته زیبا و مجلل شمال تهران است که اتفاقاً سرمایه‌گذار اصلی آن یکی از بازیکنان پرحاشیه سال‌های نه چندان دور استقلال است!

آرایشگاهی که هر هفته پذیرای بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال و البته برخی بازیگران سینما و تلویزیون است و با دریافت هزینه‌های هنگفت نقوش مختلفی را روی بدن ستاره‌های ورزش و هنر پیاده می‌کند.

در این آرایشگاه که البته بیشتر تبدیل به پاتوق فوتبالیست‌ها و برخی بازیگران سینما تبدیل شده، انواع و اقسام خالکوبی‌ها به صورت کاملاً مدرن و البته با صرف هزینه‌های هنگفت صورت می‌گیرد.

بسیاری از فوتبالیست‌های معروف و سرشناس به این آرایشگاه رفت‌وآمد دارند و نکته جالب اینکه حتی بازیکنان شاغل در تیم‌های شهرستانی نیز برای خالکوبی و گرفتن مدل موی جدید به این آرایشگاه مراجعه می‌کنند!
ق یمت خالکوبی بستگی به طرح، اندازه و البته موادی که به کار می‌رود، دارد و گاه تا بیش از 10 میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند! البته برای تجدید خالکوبی که هر چند وقت یک​بار (معمولاً هر دو، سه ماه یک بار) انجام می‌شود نیز هزینه جداگانه باید پرداخت شود.

نکته جالب توجه اینکه تمامی ورزشکاران مشتری این آرایشگاه با اطلاع از ممنوعیت خالکوبی اقدام به انجام این کار می‌کنند و معمولاً زمان انجام مسابقه با چسب مخصوص رفع مصدومیت آن را می‌پوشانند. البته با این توضیح که بیشتر خالکوبی‌ها روی نقاطی از بدن آنها انجام می‌شود که هنگام پوشیدن لباس قابل رؤیت نیست!

ظاهراً در بین فوتبالیست‌ها و بقیه رشته‌ها که البته تعداد آن کمتر است، تبدیل به چشم و هم‌چشمی شده، بیشتر آنها به‌خاطر حضور در مهمانی‌ها و مراسم‌ها اقدام به خالکوبی می‌کنند.

خالکوبی‌هایی که معمولاً هزینه‌های هنگفتی را برای آنها در پی دارد و معمولاً زود به زود پاک می‌شود و جای خودش را به طرح و نقشی جدیدتر می‌دهد!
جالب‌تر اینکه بسیاری از فوتبالیست‌ها این خالکوبی‌ها را مخفی نمی‌کنند و حتی برخی از آنها عکسی از خالکوبی جدیدشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و حتی نظر کاربران را در مورد خالکوبی جدیدشان می‌پرسند و آن را به اشتراک می‌گذارند.

برچسب‌ها: خالکوبی استقلال آرایشگاه پاتوق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 3

3,969 فرازسپهر1393/05/30

بانگ مرگ: حوب که چی؟

5 شهریور (10:25)


سردار آزادی: خواب چی میشه مگه خالکوبی دیگه

1 شهریور (13:38)


فرازسپهر: لینک نزارید لطفا فقط راجع ب خبر نظر بدید ممنون

30 مرداد (18:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi