خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

قلعه نویی: در برنامه 90 به هواداران استقلال توهین شد

قلعه نویی: در برنامه 90 به هواداران استقلال توهین شد
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با تسلیت درگذشت سیمین بهبهانی و مهدی نفر، درباره این دیدار گفت: من باید به تیم خودم تبریک بگویم. یک توپ روی دروازه ما آمد و دو گل خوردیم. ما موقعیت های پر شماری داشتیم و من به مجموعه خودمان افتخار می کنم که یک هافبکی گرفتم که یکی از بهتری های تاریخ ایران است. ابراهیمی در جام جهانی در حقش اجحاف شد اما متاسفانه او را ندیدند. او فراتر از آسیا است. ما در این دیدار خوب شروع کردیم و در نیمه دوم تغییراتی هم داشتیم و در نهایت موفق شدیم. به جلالی هم بابت تیم خوبش تبریک می گویم. از تماشاگران هم یک تشکر می کنم که تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند. ما در حال برگشت به تیم سال 84 هستیم. می بینید که بازی های ما پر گل هستند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از برنامه نود، بیان کرد: متاسفانه دیروز در برنامه 90 به هواداران استقلال بی احترامی شد. در برنامه 90 به سرپرست استقلال توهین شد و به ایشان فرصت حرف زدن داده نشد تا از حق میلیون ها استقلالی دفاع شود. 20 دقیقه درمورد یک اسم بحث می کنند اما به استقلال که می رسد، وقت ندارند.

سرمربی استقلال ادامه داد: من به بازیکنان هم گفته ام که دیگر حق ندارند با این برنامه صحبت کنند. متاسفانه در این برنامه کارشناسی ها از قبل معلوم است. آقای فنایی قبل از کارشناسی خودش را لو داد. آقای فنایی ما هم فوتبال را می دانیم. شما برای داشتن تریبون، آمدید و صحبت کردید و جالب است که آن توپ را هی می چرخاندند تا مثلا شبیه سازی کنند. اگر قانون اجازه دهد، ما نمی خواهیم که کارشناسی داوری ما در این برنامه پخش شود. من اگر قانون اجازه دهد، دیگر اجازه نمی دهم مصاحبه حتی من را هم پخش کنند.

وی اضافه کرد: کارشناسان توجیه شده در این برنامه می آیند. آقای مرادی می آید در برنامه و هیچ نظر قطعی ای نمی دهند. این ها درد فوتبال ماست. حالا اگر تیم ما نبود، شاید برخی از این کارشناسان نظر قطعی می دادند. به هرحال همانطور که گفتم، این درد فوتبال ماست که باید درمان شود.

برچسب‌ها: قلعه نوئی استقلال برنامه ی 90

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

214 43

846 خشتک دوزی غضنفر1393/05/29

30 مرداد (16:30)


اا پسر آبی اا: بازیکن با اسم تیموریان میخوام اگه دارین ، پیام بدید

30 مرداد (15:27)


آرسن ونگر20: شماها چرا به حرف این آقا خام میشید این میخواد هوادارا رو با این برنامه بد کنه و اینجوری داره تحریکتون میکنه

30 مرداد (12:51)


منتخب غرب کشور: این عادل هم دیگه شورشودراورده

30 مرداد (11:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi