خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فان‌خال: پس از منچستریونایتد بازنشسته می‌شوم

فان‌خال: پس از منچستریونایتد بازنشسته می‌شوم
لوییس فان خال عنوان کرد: منچستریونایتد آخرین تیمی است که هدایت آن را بر عهده گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد این فصل با لوئیس فان خال هلندی لیگ برتر را شروع کرده است. این تیم امیدوار است نمایش کابوس‌وار فصل گذشته با حضور فان خال به دست فراموشی سپرده شود.

لوئیس فان خال اعلام کرد منچستریونایتد آخرین تیمی است که هدایت آن را برعهده گرفته و پس از این که دورانش در این تیم به پایان برسد برای همیشه مربیگری را کنار می‌گذارد.

فان خال ۶۳ ساله که قراردادی سه ساله با منچستریونایتد دارد، درباره آینده خود در این تیم، گفت: فکر می‌کنم به پایان دوران مربیگری‌ام نزدیک می‌شوم. باید بگویم منچستریونایتد آخرین تیمی است که من هدایت آن را بر عهده گرفته‌ام و پس از آن که قراردادم به پایان برسد دیگر مربیگری نخواهم کرد.

سرمربی سابق بارسلونا بایرن‌ مونیخ ادامه داد: ۹ سال پیش به همسرم گفتم که من در ۵۵ سالگی مربیگری را کنار می‌گذارم. اکنون ۶۳ سال سن دارم و باید همسرم را راضی کنم که این چند سال را ببخشد و این اصلا کار آسانی نیست. اکنون صبرم نسبت به قبل بیشتر شده است. قبلا به هیچ وجه این طور نبودم و خیلی عجولانه تصمیم می‌گرفتم.

لقب لوئیس فان خال در کشور هلند "گل لاله آهنی" است. او درباره این لقب خود گفت: من "گل لاله" دوست ندارم و چیزی را درباره شخصیت من نمی‌رساند. ما همه باید با هم صادق باشیم. این لقب اصلا هیچ چیز درباره من نمی‌رساند.

سرمربی شیاطین سرخ درباره دلیل انتخاب وین رونی به عنوان کاپیتان تیمش گفت: یکی از دلایلم برای انتخاب رونی به عنوان کاپیتان تیم این بود که او در اکثر بازی‌های تیم من به میدان خواهد رفت و بازیکن ثابت تیمم است. من علاقه زیادی به سبک بازی رونی دارم و امیدوارم که او در این فصل بتواند چهره شاخص تیمم باشد.

منچستریونایتد هفته‌ اول لیگ برتر را ناامید کننده شروع کرد و با نتیجه‌ دو بر یک در ورزشگاه اولدترافورد برابر سوانزی شکست خورد. منچستر در هفته دوم لیگ برتر باید در ورزشگاه "لایت" به دیدار ساندرلند برود.

برچسب‌ها: فن خال منچستر منچستریونایتد بازنشستگی فان خال شیاطین سرخ مربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 2

262 عقرب20141393/05/28

.شهید اسماعیلی.: فروش مهاجم جوان با قدرت گلزنی بالا و قیمت مناسب. لینک

28 مرداد (23:26)


-منچستر-یونایتد: عاغا سه سال چیه خب ........63 سال داری حداقل تا 70 باش ....مرگ رونالدو باش

28 مرداد (20:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi