خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
247

پیش بازی شالکه 04-وردربرمن؛ نبرد حساس در گلزن کرشن

پیش بازی شالکه 04-وردربرمن؛ نبرد حساس در گلزن کرشن
این تیم های قدیمی فوتبال آلمان در شرایطی رودروی هم قرار می گیرند که موقعیت نزدیکی در جدول نسبت به هم دارند. آبی های سلطنتی با کسب 34 امتیاز در رده چهارم و برمنی ها با تنها 5 امتیاز کمتر، در رتبه هشتم قرار گرفته اند. با این حال، از حیث مصاف های اخیر دو تیم، کفه ترازو به نفع شالکه سنگینی می کند، چون آنها 5 دیدار از 6 رویارویی گذشته را برده اند و یک مسابقه هم مساوی شده است.

شالکه آخرین بازی اش در لیگ را صفر به یک مقابل فرانکفورت واگذار کرده و از 5 دیدار قبل از آن هم صاحب 3 برد و دو تساوی است. آخرین بازی رسمی آنها هم در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بود که در خانه صفر به 2 بازنده شدند.

در طرف دیگر میدان، وردربرمن حضور دارد که برخلاف نیم فصل اول، بعد از تعطیلات زمستانی، نتایجی بسیار خوب گرفته و خود را تا رده هشتم بالا کشیده است. آنها پنج بازی پیاپی خود در بوندس لیگا را برده اند و به دنبال ششمین 3 امتیاز خود هستند. آگزبورگ، هوفنهام، لورکوزن، هرتابرلین و بروسیا دورتموند قربانیان 5 هفته گذشته سبزپوشان بوده اند.تنها محروم این مسابقه، کلاوس یان هونته لار از شالکه است که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار گذشته تیمش، نخواهد توانست فردا بازی کند. یولیان دراکسلر شاخص ترین بازیکن مصدوم معدنچی ها است و وضعیت رسیدن فابین گیفر هم مشخص نیست. در بین بازیکنان میهمان، اوزکان یلدریم از لیست تیم خارج شده و بازیکنانی چون لورنزن و گالواز هم به دلیل آسیب دیدگی نخواهند توانست تیم شان را همراهی کنند.

اریک چوپو موتینگ از شالکه و زلاتکو یونوسوویچ از برمن به ترتیب با 7.67 و 7.51، بهترین بازیکنان آماری دو تیم به شمار می روند. از حیث گل و پاس گل هم چوپو موتینگ 9 و سانتو 10 گل برای شالکه و برمن به ثمر رسانده اند و یونوسوویچ به همراه خود چوپو موتینگ با به ترتیب 8 و 4 پاس، بهترین های تیم هایشان هستند.

آمار ترکیب های احتمالی دو تیم که شامل گل؛ پاس گل؛ میانگین ریتینگ، سن و قد؛ شوت در هر بازی؛ موفقیت در مبارزات هوایی؛ دریبل در هر بازی و تکل در هر بازی است را هم مشاهده می کنید:

دانستنی ها، تحلیل و پیش بینی مسابقه

#شالکه در هر دو نیمه 7 دیدار از 9 بازی اخیر خانگی اش در بوندس لیگا، برنده بوده است. آنها 6 بازی از 7 مسابقه اخیر خانگی شان مقابل برمن در همه مسابقات را پیروز بوده اند.

#برمن موفق شده در 8 مسابقه از 9 بازی اخیرش در بوندس لیگا، حداقل 2 گل بزند. آنها 5 بازی اخیرشان در این لیگ را هم برده اند.

پس از شکست های هفته گذشته در بوندس لیگا مقابل فرانکفورت و برابر مادرید در لیگ قهرمانان، شالکه به دنبال بازیابی روحیه از دست رفته اش در این دیدار خواهد بود و برای نتیجه گیری در آن هم باید مقابل دروازه خلاقیت بیشتری بروز دهد.

برمن با سرمربی جدیدش، ویکتور اسکریپنیک، روحیه فوق العاده ای پیدا کرده و توانسته خود را از قعر جدول نجات دهد. آنها خط حمله ای قدرتمند دارند و در حال حاضر حریفی خطرناک به شمار می روند. انتظار می رود این دیدار نزدیک دنبال شده و در نهایت با تساوی خاتمه یابد:

برچسب‌ها: شالکه وردربرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

530 طآووس طلآیی1393/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi