خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پورتو
اتحاد پورتو
40
349

پیش بازی بازل - پورتو

پیش بازی بازل - پورتو
طرفداری- تیم فوتبال بازل سوییس بار دیگر بر خلاف انتظارات عمل کرده و از گروه خود، به عنوان تیم دوم پس از رئال مادرید، صعود کرد. باید گفت که آن ها قرعه نسبتاً مناسبی به دست آورده اند، چرا که تیم های بسیار قدرتمندتری نسبت به پورتو به عنوان صدرنشین به این مرحله صعود کرده اند.

با این وجود، پورتو به راحتی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده است و در این فصل از لیگ قهرمانان تا کنون نمایش های چشم‌گیری داشته است. بنابراین باید به این تیم حق داد تا به خاطر عملکرد مطلوب اش، مُحقانه خود را بخت اول صعود به دور یک چهارم پایانی بداند.

مطمئناً بازل برای داشتن شانس صعود باید در این دیدار خانگی نمایش پرقدرتی داشته باشد تا با دست پر به پرتغال سفر کند. به همین خاطر انتظار می رود که شاهد حملات متعددی از سوی سوییسی ها بر روی دروازه پرتغالی ها باشیم و این خود نوید یک جدال حساس، زیبا و نفس‌گیر را می دهد.

زمان: چهارشنبه 29 بهمن 1393، ساعت 23:15 به وقت ایران

محل: ورزشگاه «سنت یاکوب پارک» در شهر بازل سوییس

داور: مارک کلتنبرگ از انگلستان

آمار

این اولین دیدار رسمی بازل و پورتو به شمار می رود.

بازل برای دومین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده است. آن ها اولین بار در فصل 12-2011 موفق به صعود به این دور شدند و در مجموع با نتیجه 1-7 توسط بایرن مونیخ حذف شدند.

پورتو از فصل 09-2008، که توسط منچستر یونایتد در دور یک چهارم حذف شد، دیگر نتوانسته است از این مرحله عبور کند.

پورتو تا کنون 13 بار در دور حذفی لیگ قهرمانان در خارج از خانه بازی کرده و تنها یک برد داشته است (4 تساوی و 8 باخت). آن ها در نیمه نهایی فصل 04-2003 توانستند دپورتیوو لا کرونیا را با نتیجه 0-1 شکست دهند.

بازل هرگز موفق به شکست دادن یک تیم پرتغالی در لیگ قهرمانان نشده است. آن ها در چهار دیدار خود، که مختوم به یک تساوی و سه شکست شده اند، تنها یک بار گل‌زنی کرده اند.

بازل در هفت بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان تنها سه گل دریافت کرده است.

پورتو تا کنون شش بار در اروپا به مصاف تیم های سوییسی رفته و فقط یک شکست داشته است (3 برد و 2 تساوی). این شکست در ماه نوامبر سال 1980 در جام یوفا توسط «گراس‌هوپر» رقم خورد (0-3 در زوریخ).

پورتو به همراه چلسی و رئال مادرید، سه تیم بی شکست این دور از رقابت ها به شمار می روند.

برچسب‌ها: پورتو لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

641 بارسلون بی1393/11/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi