خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

پدیده پرسپولیس...

پدیده پرسپولیس...
بعد از مدت‌ها یک بازی خوب و به اصطلاح جاندار از پرسپولیس دیدیم، دیداری که می‌دانیم برای پرسپولیس حیثیتی بود. می‌دانیم که بعد از آن همه شکست، پرسپولیسی‌ها چقدر دوست داشتند در یک بازی، خودی نشان بدهند.
راستش را بخواهيد باور نمي‌كنيم در بازي با پديده مشهد كه تيمي بدقلق و سختكوش است، شاهد برد پرسپوليس باشيم.
پرسپوليس بيش از هر زمان ديگري شوق بردن داشت، شوق گرفتن هر 3 امتياز را... پيش از اين، آنچه در بازي‌هاي پرسپوليس نمي‌ديديم همين شوق و انگيزه بود، تيمي كه بازيكنانش حتي نمي‌توانستند دو پاس سالم به هم بدهند.
اين بار اما استثنائاً بازيكنان پرسپوليس خط مياني را در اختيار خود گرفتند و به دفعات براي مهاجمان خود موقعيت گل ايجاد كردند.
هر بار كه بازيكنان پرسپوليس در محوطه جريمه پديده آفتابي مي‌شدند حس مي‌كردند همين الان است كه به گل برسند.
پرسپوليس در اين بازي فقط يك گل زد اما قبول كنيد كه چند گل ديگر هم نزد. حالا نيمچه اميدي براي ادامه راه براي پرسپوليس باقي ‌مانده است. حميد درخشان كه اگر اين بازي را هم مي‌باخت بايد از پرسپوليس مي‌رفت، دوباره در اين تيم احيا شد.
حالا با اين برد، ديگر كسي با درخشان كاري ندارد. پرسپوليس مي‌تواند راهش را در ليگ ادامه بدهد و به اين نكته اميدوار باشد كه قدري جايگاه خودش را در جدول ارتقا بدهد. همه ما مي‌دانيم جاي پرسپوليس اينجا نيست.
جايگاه اين تيم بسيار رفيع‌تر از آن چيزي است كه در جدول ليگ برد مقابل پديده، پديده‌اي نونوار از پرسپوليس بسازد و اين نتيجه خوب، آغاز دوباره‌اي براي تيم فعلي حميد درخشان قلمداد شود.

بازيكن دايي دست درخشان را گرفت
پرسپوليس با اميد زنده است
مي‌گويند هر انساني با اميد زنده است... پرسپوليس هم اگر چه انسان نيست و تيم است اما با اميد زنده است، با اميد عاليشاه!
تا ديروز كه پرسپوليس تمامي بازي‌هاي نيم‌فصل دوم ليگ برتر چهاردهم را باخته بود، آخرين برد اين تيم به روز بازي با استقلال برمي‌گشت... در دربي سرخابي، پرسپوليس با گل اميد عاليشاه، استقلال را برد و ديروز هم طلسم ناكامي‌هاي پرسپوليس با گل عاليشاه شكست.
عاليشاه كه بيرون نشاندن او به قول يكي از همكاران مطبوعاتي «هنر وارونه» مي‌خواست، همان بازيكني است كه بعضي‌ها به دروغ مي‌گفتند بازيكن دايي است و براي درخشان بازي نمي‌كند اما اميد عاليشاه ديروز ثابت كرد اين وصله‌ها به او نمي‌چسبد. او دوباره فرشته نجات پرسپوليس شد.

برچسب‌ها: پدیده مشهد پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

71 3

392 هت ریگ1393/11/25

یوززززپلنگان: برزو همت . برومند ساعی دو هافبک جوون در لیست فروش

25 بهمن (20:23)


طوفان سرخ قهرما: دمت گرم عالیشاه

25 بهمن (18:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi