خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

استیلی:درخشان نباید واردبحث باکی‌روش می‌شد

استیلی:درخشان نباید واردبحث باکی‌روش می‌شد
حمید استیلی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال یک پروسه کوتاه مدت نیست و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در زمان کم تاثیرات زیاد بگذارد. وقتی یک مربی تیمی را تحویل می‌گیرد باید به او زمان کافی را بدهیم تا تاثیرات خود را بگذارد. هواداران هم باید از تیم حمایت کنند زیرا در این شرایط تیم نیاز به حمایت هواداران دارد.
به گزارش ایسنا، وی در ادامه صحبت‌های خود به دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اشاره کرد و گفت: دیدار مقابل ذوب آهن اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات نیم فصل بود. پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشت و ذوب آهنی‌ها عملکرد بهتری داشتند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس بازی انجام داد. من معتقدم پرسپولیس مستحق باخت نبود و می‌توانست پیروز میدان باشد. پرسپولیس در انتهای فصل می‌تواند رتبه خوبی کسب کند. البته حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا مهم‌تر از لیگ است.
استیلی تصریح کرد: درخشان سال‌ها برای پرسپولیس بازی کرده و برای این تیم زحمت کشیده است. باید به او زمان بدهیم و از تصمیماتش حمایت کنیم تا بدون استرس کارش را پیش ببرد. یک مربی حداقل به یک فصل زمان نیاز دارد تا بتواند تیمش را بسازد. فراموش نکنید زمانی که حمید درخشان به پرسپولیس آمد، این تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. همیشه مسائل فنی در نتایج یک تیم تاثیرگذار نیست. مسائل مدیریتی و همچنین ساختار باشگاه هم تاثیرگذار خواهد بود. همان طور که گفتم حل برخی از مشکلات فقط به زمان نیاز دارد.

برچسب‌ها: پرسپولیس ذوب آهن حمید استیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

108 19

499 اسکارین1393/11/11

پرسپولیس قیداری: تیم کرکس های آبی دزد است به بهانه فروش تیم کلاهبرداری میکنه ولو میگیره تیمو نمیده مواظب باشین زیاد اینجا میاد

12 بهمن (17:53)


ارتش سرخ6666: کاپیتان پروتزی بازیکن نخرید الماس میگیره بازیکن نمیده تا حالا سر چند تا تیم کلاه گذاشته رئال بنزما و شیرازیها و پایران

12 بهمن (14:45)


پرسپولیس1212: فقط دایی دایی=قهرمانی

12 بهمن (13:50)


ایالات پرسپولیس: دمت گرم تو هم اینو ضایع.کردی

12 بهمن (11:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi