خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

مارادونا به جشنواره فجر می آید!

مارادونا به جشنواره فجر می آید!
در چهارمین روز از ویژه برنامه 'یک فیلم، یک سلام' پیش از ظهر امروز شنبه 27 دی ماه فیلم سینمایی 'من دیه گو مارادونا هستم' با حضور عوامل فیلم در گالری پردیس ملت رونمایی شد.
در این مراسم عوامل فیلم ازجمله بهرام توکلی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه کننده، گلاب آدینه و سعید آقاخانی بازیگران فیلم حضور داشتند.
در ابتدای مراسم بهرام توکلی کارگردان فیلم 'من دیه گو مارادونا هستم' درباره ژانر فیلم که به نظر کمدی می آید، گفت: فیلمی در رده آثار اجتماعی ساخته ام که درون مایه نهفته آن کمدی است بنابراین نمی توان به آن کمدی محض گفت.
وی با بیان اینکه این فیلم به نظر من فضای غیرجدی دارد، ادامه داد: فیلم بسیار متنوع است و تجربه متفاوتی را برای من رقم زد چراکه سال ها ایده ساخت چنین فیلمی در ذهنم بود.
در ادامه این مراسم نیز جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم 'من دیه گو مارادونا هستم' با اشاره به اینکه این فیلم بسیار مفرح و تقریبا فوتبالی است، گفت: درباره فیلم حرف خاصی ندارم بیشتر آرزو دارم که در اکران عمومی دیده شود. به هرحال مطمئنم این انرژی نهفته در سینمای ایران باعث شود هرسال تعدادی کارهای خوب و درخشان دیده شود.
نوروزبیگی در ادامه با اشاره به اینکه امیدوارم مارادونا دعوت ما را برای حضور در جشنواره بپذیرد، اظهار داشت: فکر می کنم این فیلم یکی از بحث برانگیزترین فیلم های جشنواره فجر امسال باشد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، خودشو لوس نمی کرد. همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده...

برچسب‌ها: مارادونا آرژانتین جشنواره فجر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

76 7

1,118 امین ومسی1393/11/10

تاج..فولاد: در زمن تیمتونو بردارید برید همتون

22 بهمن (12:12)


ʆƠƘЄƦ: یه نفر بعد سال ها یه خبر گذاشته حالا شما هم بیاین فقط بگین دروغه

14 بهمن (23:39)


14 بهمن (17:13)


11 بهمن (22:23)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi