خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

پيروزي پرگل رئال 10 نفره مقابل اسپانيول

پيروزي پرگل رئال 10 نفره مقابل اسپانيول
رئال مادريد که هفته گذشته در زمين والنسيا شکست خورده بود، لحظاتي پيش موفق شد تا با سه گل بر اسپانيول غلبه کرده و جايگاه خود در صدر جدول لاليگا را مستحکم تر کند.
به گزارش "مستر90"، رئال مادرید اولین پیروزی خود در سال 2015 را دقایقی پیش در مقابل اسپانیول کسب کرد. کهکشانی ها که هفته گذشته، پس از کسب 22 برد متوالی، دو شکست مقابل والنسیا و اتلتیکو را در عرض سه روز تجربه کرده بودند، برای کسب پیروزی مقابل اسپانیول از انگیزه های بسیار بالایی برخوردار بودند.راموس و مارسلو، مهمترین غایبان رئال در این بازی بودند. واران و کوئنترائو به جای این دو بازیکن در ترکیب قرار داشتند.پیش از شروع بازی، کاسیاس از جام قهرمانی باشگاه ها جهان نزد هواداران مشتاق رئال رونمایی کرد.



بازی نیز پس از یک دقیقه سکوت به مناسب حادثه تلخ تروریستی روزهای گذشته فرانسه آغاز شد. اسپانیول در میان تعجب هواداران رئال، در دقایق 3 و 4 دو فرصت خوب گلزنی را توسط گارسیا و کایسیدو از دست داد تا نشان دهد برای تسلیم شدن به برنابئو نیامده است اما گرت بیل در دقیقه 6، با یک ضربه سر زیبا، جواب دو حمله اسپانیول را داد که البته از بالای دروازه به خارج رفت. 

در دقیقه 10 کریم بنزما می توانست دروازه اسپانیول را باز کند اما شوت محکم او از گوشه راست محوطه جریمه، به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد. سرانجام دو دقیقه بعد، رئال به گل اول خود دست یافت. طی همکاری عالی گرت بیل و رونالدو، کریستیانو یک پاس تماشایی به خامس رودرگیز داد و این بازیکن ارزشمند کلمبیایی، با شوت دقیق پای چپ، توپ را از زیر دستان دروازه بان اسپانیول به گل تبدیل کرد.



رئال همچنان به حملات خود ادامه می داد و در دقیقه 26، روی ضربه سر په په می توانست به گل دوم هم دست یابد که چنین نشد. یک دقیقه بعد گل دوم هم از راه رسید. رئال بیرون محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب برای گرت بیل چپ پا، صاحب یک ضربه آزاد شد، بیل پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم او پس از برخورد به تیر دروازه، به گل تبدیل شد. کاسیا دروازه بان اسپانیول، تنها نظاره گر این گل بود. بازی در نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.



نیمه دوم با فشار رئال آغاز شد اما شش دقیقه بعد، پس از خطای شدید کوئنترائو روی کانیاس و اخراج او، این تیم مجبور شد تا انتها، 10 نفره به بازی ادامه دهد. در این لحظه، ناچو بجای خامس وارد زمین شد و بدین ترتیب، آربلوا به قسمت چپ زمین منتقل شد و ناچو به راست رفت. 

با این اخراج، اسپانیول کمی جلوتر آمد اما توان لازم برای نفوذ به خط دفاعی رئال را نداشت و این کهکشانی ها بودند که روی ضد حمله موقعیت گل بدست می آوردند. در یکی از این موقعیت ها، گرت بیل در حالت تک به تک با دروازه بان توپ را به کنار دروازه زد. در این صحنه، رونالدو بخاطر پاس ندادن بیل، به شدت عصبانی شد. 

در دقیقه 62 ، خدیرا جای بنزما را در زمین گرفت و 14 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 76، گل سوم رئال نیز به ثمر رسید. روی این گل، ایسکو همه کار کرد. او از میانه زمین پس از جا گذاشتن چندین بازیکن اسپانیول، آربلوا را در راست صاحب توپ کرد، سانتر آربلوا در گوشه راست محوطه جریمه اسپانیول به ناچو رسید و او نیز با یک ضربه دقیق پای چپ، گل سوم رئال را وارد دروازه اسپانیول کرد. 



در ادامه، رئالی ها توسط واران و رونالدو صاحب دو موقعیت گلزنی شدند که از دست رفت و در نهایت این بازی با همان سه گل به نفع رئال ماردید به اتمام رسید. رئال با این سه امتیاز، 42 امتیازی شد و در صدر باقی ماند. اسپانیول نیز با 20 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

برچسب‌ها: رئال مادرید گرت بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

333 سیدلرمادرید1393/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi