خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

کرار: قلعه‌نویی گفت استقلال بدون تو تیم نیست!

کرار: قلعه‌نویی گفت استقلال بدون تو تیم نیست!
کرار جاسم که این روزها به خاطر مسائل مالی با استقلال به مشکل خورده، در گفتگویی با یکی از رسانه های عرب زبان حرفهای جالبی در مورد دعوت نشدن به تیم ملی عراق زده است. کرار گفت: برای من عجیب است که جایی در تیم ملی کشورم ندارم. من در تیم باشگاهی ام عملکرد بسیار خوبی داشته ام و سرمربی استقلال از وضعیت من راضی است. عملکرد من طوری بوده که از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارم. حالا که در تیم ملی عراق جایی ندارم تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم باشگاهی ام می گذارم."

کرار در ادامه این مصاحبه درباره داستان فسخ قراردادش با استقلال گفته: من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و می خواستم این باشگاه را ترک کنم اما مدیر و سرمربی استقلال با جدایی من موافقت نکردند. امیرقلعه نویی سرمربی استقلال درباره من گفته که تیمش بدون من، تیم نیست و من شایسته بازی در اروپا هستم."

از دیگر نکات مهم این مصاحبه می توان به رد شایعه خداحافظی کرار از تیم ملی عراق اشاره کرد و بازیکن استقلال گفته که هر وقت تیم ملی کشورش به او احتیاج داشته باشد، او با تمام وجود به اردو خواهد رفت."

برچسب‌ها: کرار جاسم استقال تهران امیر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

110 9

1,616 اس اس 00981393/10/14

داریوش اس چی: ستاره های زیادی داخل استقلال بودن هیچ کدوم از خدشون تعریف نکردن تو که گرد پای اونا نمیشی هرجایی خواستی برو عزیزم

14 دی (16:21)


14 دی (15:58)


ʆƠƘЄƦ: از وقتی مجیدی جونم رفت از استقلال دارم ناامید میشم

14 دی (15:58)


آرسنال7272: قلعه نوعی غلط کرده فرهاد مجیدی چژی بود؟؟؟؟؟؟؟؟اون بود استقلال چی شد؟الان چی شده؟باز عنایتی بود یک چی .فقط فرهاد مجیدی

14 دی (14:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi