خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

ستاره استقلال از تیم ملی خط می خورد!

ستاره استقلال از تیم ملی خط می خورد!
سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در تیم ملی با وضعیت نامشخصی روبرو است.
به گزارش منیبان، سیدحسین حسینی گلر اول تیم استقلال از سوی کی‌روش به تیم ملی فراخوانده شده تا برای بازی‌های جام جهانی آماده شود و تیم ایران را همراهی کند اما حضور وی در قطر قطعی نیست! حسینی که تلاش بسیاری انجام داده تا بتواند درون دروازه تیم ملی در مقابل تیم‌های بزرگ در جام جهانی قرار بگیرد احتمال خط خوردنش در دقیقه نود و پیش از عزیمت تیم ملی به مسابقات وجود دارد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نظر مثبتی به این دروازه بان دارد اما در حال حاضر بیرانوند گلر اول تیم ملی است و سرمربی تیم ملی باید از بین حسینی، نیازمند و امیر عابدزاده یک نفر را پیش از سفر تیم ملی به قطر خط بزند و این موضوع کار را برای کی‌روش و گلرها سخت کرده است.این در حالی است که امیر عابدزاده با اینکه این اواخر عملکرد قابل قبولی در باشگاهش نداشته اما به واسطه لژیونر بودنش مورد توجه کی‌روش قرار دارد و نیازمند نیز به واسطه بازی خوب پا این مربی را جذب کرده و در این میان گلر استقلال با شرایط متفاوتی مواجه است که امکان جدایی‌اش از دیگر نفرات تیم ملی را افزایش می‌دهد. قرار است پس از اتمام اردوی تیم ملی و دو دیدار دوستانه پیش روی ایران در این مورد تصمیم گیری شود اما احتمال عدم حضور حسینی در جام جهانی وجود دارد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 سامورایی خشن1401/07/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi