خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: اگر پوگبا در بهترین فرم نباشد در جام‌جهانی نخواهد بود

دشان: اگر پوگبا در بهترین فرم نباشد در جام‌جهانی نخواهد بود
دیدیه دشان اعلام کرد فقط اگر پوگبا در اوج آمادگی باشد او را به جام جهانی خواهد برد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به پل پوگبا هشدار داده است که برای کسب بلیت حضور در جام جهانی 2022 قطر باید آمادگی کامل داشته باشد و در بهترین فرم باشد.

مستر90 | پوگبا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته است. تاریخ بازگشت مورد انتظار در ماه نوامبر است. دشان تمایلی به انتخاب پوگبای ناآماده ندارد.

پوگبا برای آماده شدن برای جام جهانی در رقابتی با زمان روبرو است زیرا انتظار می‌رود که او بین 40 تا 60 روز پس از جراحی آسیب دیدگی مینیسک از میادین دور باشد.

دیدیه دشان اکنون تایید کرده است که هافبک سابق منچستریونایتد که پس از بازگشتش به یوونتوس در تابستان با مصدومیت رو به رو شده است، تنها در صورتی در فهرست نهایی برای قطر خواهد بود که در شرایط بهینه باشد.

دیدیه دشان پس از اعلام اسامی تیم خود برای مسابقات آتی لیگ ملت ها اعلام کرد، گفت:

نام او فقط به این دلیل که "یک نماد" است، در لیست نمی آید. اگر قبلاً بازی نکرده باشد و در بهترین فرم نباشد، فایده ای ندارد و در لیست نخواهد بود. خودش هم این را نمی خواهد.
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس تاکید کرده است که حضور پوگبا در جام جهانی ارتباطی به باشگاه ندارد و او انتظار دارد که او تا ژانویه به مرکز برنامه های یوونتوس بازگردد. اگر پوگبا بلیت قطر را از دست بدهد، دشان گزینه های زیادی برای پوشش غیبت او در خط میانی دارد، از جمله دو بازیکن رئال مادرید اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا و دو بازیکن المپیک مارسی والنتین رونژیه و ژردن ورتو.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا دیدیه دشان جام جهانی 2022 قـطر والنتین رونژیه اورلین شوامنی ادواردو کاماوینگا ژردن ورتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

195 Sporties_fa@1401/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi