خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

مدت واقعی قرارداد جدید امباپه با پاری‌سن‌ژرمن

مدت واقعی قرارداد جدید امباپه با پاری‌سن‌ژرمن
افشاگری «اکیپ» درباره مدت واقعی قرارداد جدید امباپه با پاری‌سن‌ژرمن
نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که موارد قرارداد اخیر کیلیان امباپه با پاریسی‌ها دقیقاً آن چیزی نیست که توسط باشگاه اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اکیپ فرانسه در خبری اختصاصی مدعی شد که مدت قرارداد جدید کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که تابستان امسال منعقد شد، 2 ساله است نه 3 ساله.

امباپه در هفته‌های پایانی فصل گذشته در حالی که به نظر می‌رسید آماده پیوستن به رئال مادرید شده است، قراردادش را با PSG تمدید کرد و حتی در آخرین بازی تیمش در لوشامپیونه هم با پیراهنی که پشت آن عدد 2025 درج شده بود وارد میدان شد تا تمدید شدن قراردادش را تأیید کند. اکیپ اما مدعی است که مدت قرارداد امباپه در واقع دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است اما به صورت مشروط.

نشریه فرانسوی نوشته است که تمدید شدن قرارداد امباپه برای سال سوم برای او کاملاً اختیاری و یک‌طرفه است و این مهاجم ملی‌پوش هم تنها در صورت نسبت به این کار اقدام خواهد کرد که پروژه وعده داده شده به او از سوی باشگاه طی دو سال آینده عملی و نتایج و افتخارات مطلوب حاصل شود.

برچسب‌ها: قرارداد بازیکنان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 Lrf_hosein21401/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi