خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

رکورد خاص روزبه؛ 150 بازی برای استقلال

رکورد خاص روزبه؛ 150 بازی برای استقلال
روزبه چشمی در دیدار برابر نساجی، به رکورد انجام 150 بازی با پیراهن استقلال دست یافت.

دیدار برابر نساجی، علاوه بر اینکه به بسیاری از رکوردهای منفی استقلال پایان داد، یک آمار شخصی نیز برای یکی از بازیکنان این تیم به ثبت رساند؛ روزبه چشمی توانست برای یکصد و پنجاهمین بار پیراهن استقلال را در تمامی رقابت‌ها بر تن کند.

چشمی که در ابتدای لیگ پانزدهم از صبای قم به استقلال آمد، برای 5 فصل متوالی لباس آبی‌ها را بر تن کرد و در لیگ بیستم به ام الصلال پیوست تا اینکه فصل گذشته مجددا به جمع آبی‌ها بازگشت و جام قهرمانی لیگ برتر را نیز بالای سر برد.

پس از پیوستن روزبه 22 ساله به استقلال، او توانست اعتماد پرویز مظلومی، سرمربی وقت تیم را به دست آورده و در دیدار هفته اول لیگ پانزدهم برابر سیاه جامگان از ابتدا به میدان برود. در انتهای آن فصل، چشمی دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و نیم فصل نخست لیگ شانزدهم را از دست داد.

روزبه پس از اتمام دوران مصدومیت، به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، نتوانست برای این تیم به میدان برود و تصمیم گرفت پیراهن هیچ تیمی را بر تن نکند و یک نیم فصل را به دور از میادین، تمرین کند.

او در لیگ هفدهم به ترکیب تیم بازگشت و طی این مدت و در همه رقابت‌ها، 150 بار برای استقلال به میدان رفته و موفق به زدن 5 گل و دادن 2 پاس گل شده است. چه بسا اگر روزبه دچار مصدومیت شدید رباط صلیبی نمی‌شد، تاکنون می توانست آمار بسیار بیشتری را نیز از خود به جای بگذارد.

چشمی در فصل گذشته یکی از عوامل مهم در موفقیت و قهرمانی تیم مجیدی بود. او همچنین یک رکورد جالب نیز در فصل قبل از خود به جای گذاشت. در 16 دیدار از 21 مسابقه‌ای که این بازیکن برای استقلال به میدان رفته بود، در مدت زمانی که روزبه درون زمین حضور داشت، آبی‌ها گلی را دریافت نکرده بودند.

حتی امسال نیز در 4 مسابقه و تا زمانی‌که چشمی درون زمین حضور داشته است، استقلال دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود. مانند بازی با نساجی که تا وقتی که روزبه یکی از یازده بازیکن تیم بود، تیم ساپینتو کلین شیت کرد اما پس از تعویض چشمی، دروازه استقلال باز شد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران استقلال تهران روزبه چشمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

86 آلفا ترمینوس1401/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi