خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

سهمیه خارجی در لیگ قهرمانان آسیا نامحدود شد!

سهمیه خارجی در لیگ قهرمانان آسیا نامحدود شد!
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازیکن خارجی به صورت نامحدود در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان آسیا از سال آینده با تغییرات قابل توجهی انجام خواهد شد و ای اف سی قصد دارد شیوه برگزاری مسابقات را به شکلی متفاوت برگزار کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد که تعداد بازیکنان خارجی در فصل آینده لیگ قهرمانان افزایش خواهد یافت و این نهاد به قوانین داخلی کشورها پایبند خواهد بود.

بر اساس تصمیم سال گذشته ای اف سی سهمیه ۵ بازیکن غیر آسیایی برای هر تیم محفوظ بود و باشگاه‌ها یک بازیکن خارجی آسیایی نیز به خدمت می‌گرفتند اما در داخل زمین امکان استفاده از ۳+۱ بازیکن را داشتند.

اما از فصل ۲۰۲۴-۲۵ هیچ محدودیتی برای حضور بازیکنان خارجی در لیست‌ تیم‌ها وجود نخواهد داشت و ای اف سی برای «افزایش کیفیت مسابقات» امکان استفاده از هر تعداد بازیکنی را که لیگ داخلی کشورها قانونی بداند، به باشگاه‌ها می‌دهد.
به عبارتی از دو فصل بعد سهمیه خارجی اساسا بی معنا خواهد شد و تیمهای آسیایی با بازیکنان خارجی که در لیگ داخلی دارند، وارد این تورنمنت می‌شوند.

در لیگ برتر ایران هر باشگاه امکان جذب ۳+۱ بازیکن خارجی را دارد اما در لیگ امارات این تعداد به عدد شش افزایش یافته و عربستان هم سهمیه هشت بازیکن خارجی را تصویب کرده است.

به این ترتیب مسئولیت محدودیت در تعداد بازیکن خارجی برعهده فدراسیون داخلی هر کشور خواهد بود و بنابراین شاهد افزایش قابل توجه تعداد بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان خواهیم بود که شاید اثر خود را بر لیگ ایران هم بگذارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که این تصمیم باید به تصویب کمیته اجرایی ای اف سی برسد.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 لاله اهر1401/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi