خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

نگاهی به تقابل سپاهان و ملوان؛خیز زردپوشان به تصاحب صدر جدول

نگاهی به تقابل سپاهان و ملوان؛خیز زردپوشان به تصاحب صدر جدول
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس از فردا با برگزاری 6 دیدار بازگشایی می‌شود و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته تیم فوتبال سپاهان باید به مصاف تیم فوتبال ملوان برود.

رقابت‌های لیگ برتر که پس از برگزاری هفته یازدهم به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی قطر با تعطیلی دو ماهه مواجه شده بود، از فردا با برگزاری مسابقات هفته دوازدهم مجدداً از سر گرفته خواهد شد و تیم فوتبال سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته باید به مصاف ملوان برود؛ دیداری سخت و حساس که پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و نتیجه آن علاوه بر تیم‌های برگزار کننده، برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر سیرجان و حتی مس کرمان و نفت مسجدسلیمان نیز حائز اهمیت است.

زردپوشان اصفهانی در شرایطی آماده مصاف با تیم ملوان می‌شوند که در آخرین بازی‌شان پیش از تعطیلی رقابت‌ها مقابل مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شدند. سپاهان از 11 بازی قبلی خود 5 برد، 5 تساوی و یک شکست به دست آورده و با 21 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است. شاگردان مورایس می‌دانند که در صورت پیروزی در بازی فردا و اندکی خوش‌شانسی در نتایج سایر مدعیان می‌توانند، صعودی 2 پله‌ای را تجربه کنند و برای بهبود جایگاه و کاهش فاصله‌شان با صدر جدول به 3 امتیازی بازی ملوان نیاز وافری دارند و با انگیزه دو چندانی به میدان خواهند رفت.

در آن سو ملوان در هفته یازدهم تیم فولاد خوزستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد تا با امیدواری بیشتری راهی تعطیلات شود. ملوانی‌ها از 11 بازی قبلی خود 2 برد، 3 تساوی و 6 شکست به دست آورده و با کسب 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان در رده چهاردهم جدول ایستاده‌اند. شاگردان زارع به خوبی می‌دانند که برای فرار از منطقه خطر و بهبود جایگاه‌شان در جدول چاره‌ای جز پیروزی مقابل سپاهان ندارند و همین نکته باعث می‌شود تا با انگیزه بیشتری مقابل شاگردان مورایس به میدان بیایند.

رقابت‌های لیگ برتر پس از یک وقفه دوماهه از فردا بازگشایی می‌شود و سپاهان باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف ملوان برود، دیداری که نتیجه آن با توجه به برگزاری شهرآورد تهران می‌تواند تاثیر زیادی در روند قهرمانی نیم‌فصل بگذارد.

سپاهان لیگ بیست و دوم یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است؛ شاگردان مورایس در فصل جاری روند روبه رشدی را طی کرده‌ و از 5 بازی پایانی خود 3 برد و 2 تساوی به دست آورده‌اند. تیمِ مورایس فوتبال هجومی و روانی را به نمایش می‌گذارد که در زمان حمله خوب موقعیت می‌سازد و خوب گل می‌زند. حضور بازیکنان مثل حسینی، شهباززاده، علی‌نژاد و کاسومبا آماده در 2 جناح سپاهان، در کنار احمدزاده، سلمانی، کریمی، رضاییان و نورافکن سپاهان را در حمله تبدیل به تیمی کاملاً خطرناک و زهرآلود کرده است. مشکل سپاهان در این بخش را می‌توان زود اغنا شدن مهاجمان این تیم پس از گلزنی دانست. در خط دفاعی نیز زردپوشان اصفهانی با حضور نیازمند، مظاهری، نژادمهدی، دانشگر، زکی‌پور، جونیور و داسیلویرا در شرایط کاملاً مطلوبی قرار دارند.

در آن سو ملوان تیم جوان و جنگنده‌ای است که فوتبال روان و هجومی به نمایش می‌گذارد و در خانه به سختی امتیاز از دست می‌دهد. ملوان در خط میانی و حمله خود از بازیکنان خوبی بهره می‌گیرد و حضور بازیکنانی مانند صادق بارانی، میلاد جهانی و اکبر ایمانی باعث شده تا خط حمله و میانی ملوان از قابلیت فنی خوبی برخوردار باشد. شاگردان زارع در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی دارند و به ثمر رساندن 10 گل در 11 هفته گذشته نشان از توانایی هجومی قابل قبول ملوانی‌ها دارد. با این حال پاشنه آشیل تیم زارع را باید در خط دفاعی این تیم جست‌وجو کرد؛ ساختار دفاعی ملوان از ضعف عمده‌ای رنج می‌برد و دریافت 14 گل در طول هفته‌های گذشته به خوبی گویای عملکرد ضعیف ملوانی‌ها در فاز دفاعی است.

آنچه مسلم است بازی ملوان و سپاهان قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته را دارد، با این حال کیفیت پایین چمن ورزشگاه تختی انزلی می‌تواند مهم‌ترین چالش مورایس برای اجرای برنامه‌هایش باشد.

برچسب‌ها: سپاهان زرد پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

42 آلیاس1401/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi