خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,909

تعجب گواردیولا: نمی‌دانستم هالند این قدر خوب است!

تعجب گواردیولا: نمی‌دانستم هالند این قدر خوب است!
گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود و هالند بار دیگر روبه‌روی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
این بازیکن نروژی تابستان امسال و پس از درخشش در دورتموند از این باشگاه جدا شد و پیراهن منچسترسیتی را به تن کرد تا به نمایش باورنکردنی‌اش در پیراهن این تیم ادامه دهد.
او در طول سال‌های حضورش در دورتموند توانست بیش از پیش توانایی‌ها و مهارت‌هایش را به رخ بکشد و بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او بودند که در نهایت سیتی موفق به انجام این کار شد.
گواردیولا در آستانه بازی برگشت با دورتموند درباره هالند به خبرنگاران گفت:« من نمی‌دانستم که او چقدر در حرکت در فضاهای کم در محوطه جریمه خوب است، او با حضور در محوطه جریمه حریف گل‌های بسیاری می‌زند. او از صحنه دور می‌شود تا به دروازه نزدیک‌تر باشد، این لحظات برای هر مهاجمی آسان نیست.»
سرمربی سیتی همچنین با اشاره به ویژگی‌های رفتاری این ستاره تیمش اضافه کرد:« اخلاق کاری او فوق‌العاده است. او به عنوان یکی از اولین بازیکنان در زمین تمرین حاضر می‌شود و آخرین نفر می‌رود. او مراقب بدنش است و می‌داند به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای چطور باید زندگی کند و مدام به دنبال این است که بهتر باشد.»
او با اشاره به مشکلاتی که فصل قبل گریبانگیر این بازیکن شده بود اظهار داشت:« او فصل قبل مصدومیت‌هایی داشت اما امسال به لطف پزشکان و فیزیوتراپ‌های ما، می‌تواند هر سه روز بازی کند که موضوع بسیار مهمی برای ما و برای خود او است.»

برچسب‌ها: منچسترسیتی گواردیولا هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

192 H03enz1401/08/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi