خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

موافقت باشگاه بارسلونا با جدایی اوبامیانگ

موافقت باشگاه بارسلونا با جدایی اوبامیانگ
مهاجم گابنی آبی اناری ها تنها راه نجات این باشگاه برای فرار از بحران مالی و ثبت قرارداد ژول کنده است و به همین خاطر این باشگاه با جدایی او موافقت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، آبی اناری ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت بسیار خوبی داشتند. بارسلونا با بازیکنان بزرگ و سرشناسی قرارداد امضا کرد، این درحالی بود که این باشگاه با بحران مالی مواجه شده بود. البته طبق قوانین لالیگا آبی اناری‌ها فعلا نمی‌توانند نام ژول کنده را در فهرست تیم به ثبت برسانند، مگر اینکه بازیکنی از تیم جدا شود. قرار بود که فرانکی دی یانگ از تیم جدا شد اما در نهایت این بازیکن در تیم ماندنی شد.

روزنامه الموندو اعلام کرد که جدایی ممفیس دپای هم نمی‌تواند مشکل آبی اناری‌ها را حل کند و اوبامیانگ به تنها سلاح باقی‌مانده این تیم اسپانیایی تبدیل شده است.

در گزارش الموندو آمده است که ژاوی بر خلاف میل باطنی‌اش با جدایی اوبامیانگ موافقت کرد و آبی اناری‌ها با فروش این بازیکن می‌توانند نام ژول کنده خرید جدید خود را به ثبت برسانند.

چلسی مشتری جدی اوبامیانگ است و حاضر است که برای جذب این بازیکن ۲۲ میلیون یورو پرداخت کند. شکست سنگین اخیر آبی پوشان لندنی باعث شده است تا آنها به جذب این مهاجم گابنی ابراز علاقه نشان دهند.

اوبامیانگ فصل بسیار خوبی را با بارسلونا پشت سرگذاشت و نمایش درخشان در این تیم داشت با این حال پیوستن روبرت لواندوفسکی به تیم باعث شده است تا او نیمکت نشین شود و جایگاه خود را از دست دهد.

برچسب‌ها: بارسلونا اوبامیانگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

116 ♛ تاج رضا ♛1401/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi