خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

تارتار: نبودن هواداران تبریزی برای ما مثبت نیست

تارتار: نبودن هواداران تبریزی برای ما مثبت نیست
مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر تراکتور که روز آینده به میزبانی شاگردان بردیف در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: به نظرم این فصل اصلا بازی‌ آسان نداریم و تیم‌های لیگ برتر به خوبی تجهیز شدند و این فصل خوب سرمایه گذاری کردند و مربیان خوبی اضافه شدند. فردا با تیم ریشه‌داری مثل تراکتور بازی داریم که مثل ذوب آهن هر دو از تیم‌های بااصالت فوتبال ایران هستند و امیدوارم بازی فردا یک بازی زیبا باشد و همه از این بازی لذت ببرند.

او در مورد عدم حضور هواداران بیان کرد: این خبر خوبی نبود و ما خیلی دوست داشتیم که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشته باشند ولی ظاهراً مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود و امیدوارم شرایط جوری شود که هرچه زودتر آنها بتوانند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم در مجموع با ارائه بازی خوب و با تمرکز بالا موفق شویم تیم خوب تراکتور را شکست دهیم.

سوال بعدی از تارتار درباره پیش بینی‌اش از نتیجه مسابقه بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ما فقط برای کسب پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز بازی می‌کنیم. من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام به خاطر اینکه سه مساوی ارزش یک برد را دارد، بهتر است در همه بازی‌ها برای بردن به زمین برویم و حالا در این بین اگر هم در یک بازی شکست بخوریم می‌توانیم جبران کنیم، برای همین فردا هم برای پیروزی به زمین می‌رویم و امیدوارم سه امتیاز به تیمی که شایسته‌تر است؛ برسد.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به این سوال که نبود هواداران تبریزی به سود تیمش خواهد بود یا خیر اینطور پاسخ داد: به نظر من خیر، شاید برای تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند و بازیکنان جوان دارند این موضوع تأثیرگذار باشد ولی فراموش نکنید ذوب آهن یک تیم بزرگ و ریشه‌دار است که در فینال آسیا هم بازی کرده و شخصیت لازم را برای بازی مقابل تماشاگران پرشور تراکتور را دارد و بنابراین فکر نمی‌کنم غیبت تماشاگران روی عملکرد تیم ما تأثیر مثبتی داشته باشد.

بخش بعدی صحبت‌های تارتار تلاش برای کسب دو امتیاز از دست رفته دیدار خانگی اول برابر پرسپولیس بود و در این مورد بیان کرد: همانطور که گفتم با توجه به رکورد تیمی‌مان، ما قطعاً در بازی با تراکتور برای برد به میدان می‌رویم و خصوصاً به دلیل اینکه در بازی قبل نتوانستیم به پیروزی برسیم بیش از پیش برای سه امتیاز بازی تلاش می‌کنیم ولی با توجه به شرایط حریف و میهمان بودنمان فکر می‌کنم مساوی هم برای ما بد نخواهد بود.

سوال بعدی از سرمربی ذوب‌آهن درباره چشم انداز این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر بود و او در اینباره توضیح داد: هدف ما این است که بهترین رتبه را داشته باشیم ولی همانطور که گفتم امسال کار خیلی سخت است و تیم‌ها خیلی خوب تجهیز شدند‌. به تیم‌های خوب و مدعی سال قبل، تراکتور هم اضافه شده است و باید اینجا تشکری هم از آقای زنوزی بکنیم که از جیبش هزینه کرده و با تیم‌های مدعی رقابت می‌کند، با توجه به این موارد کار ما سخت شده است ولی در کل ما تیم خوبی هستیم و بچه‌های ما این موضوع را می‌دانند و به بازیکنان گفته‌ام برای اینکه بزرگ شوند باید با بزرگان رقابت کنند. ما هم این فصل تصمیم گرفتیم با تمام توان بجنگیم؛ درکنار دفاع از جایگاه فصل گذشته‌مان، اگر شد نگاهی به جایگاه های بهتر در جدول بیندازیم.

تارتار در واکنش به اضافه شدن چندین چهره بین المللی به فوتبال ایران نیز صحبت کرد و گفت: اگر مربیان خوب و با رزومه مثل نفراتی که امسال به فوتبال ما اضافه شدند و یا بازیکنی که کیفیت و سابقه خوبی داشته باشند؛ به فوتبال ایران اضافه کنیم قطعاً می‌توانند به رشد فوتبال ما کمک کنند. من با اینکه مربی جوانی نیستم اما همیشه به دنبال این هستم که ببینم مربیان جدید خارجی چه ایده‌ای دارند تا از آنها الگوبرداری کنم. قطعاً این موضوع به ما کمک می‌کند تا از آنها یاد بگیریم. بازیکنان جوان هم می‌توانند از حضور بازیکنان جدید کمک بگیرند.

او در ادامه در واکنش به سوالی درباره خط هافبک قدرتمند تراکتور و بازیسازی این تیم از عقب زمین عنوان کرد: بازیسازی از خط دفاع معمولاً با توجه به پرس حریف است و اگر حریف خوب ما را پرس کند مجبوریم تاکتیک دیگری داشته باشیم، ولی اگر پرس آنها ضعیف باشد ما از عقب هم می‌توانیم بازیسازی خوبی داشته باشیم. این ها فردا مشخص می‌شود و از الان نمی توانم بگویم.
سرمربی ذوب‌آهن با تکذیب اخباری که درباره علاقه ذوب‌آهن به جذب تمیروف شنیده می‌شود گفت: ما در حال حاضر در خط حمله نیازهای مان برطرف شده و کامل هستیم و نیازی به بازیکن جدید نداریم.
سوال بعدی از تارتار این بود که چه زمانی ذوب‌آهن ایده آل او شکل می‌گیرد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: امسال، سال دومی است که من در ذوب‌آهن حضور دارم و فکر می‌کنم شاکله تیم ما تا 80، 90 درصد حفظ شده است و به خواسته‌هایمان رسیدیم ولی مشکل اینجاست که بودجه لازم برای رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم و فقط می‌توانیم حریف سرسختی برای آنها باشیم تا به راحتی نتوانند ما را شکست دهند.

سوال پایانی از تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش بود و او در اینباره گفت تنها محروم ما نادر محمدی است که هفته گذشته اخراج شد و به جز او سایر نفرات را در اختیار داریم.

برچسب‌ها: تراکتور بردیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi