خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

سکو فوفانا: من در لانس خوشحال هستم

سکو فوفانا: من در لانس خوشحال هستم
سکو فوفانا در واکنش به لینک شدن اخیرش به تیم میلان می‌گوید که روسونری تیم بزرگی است که فاتح اسکودتو شده است که باعث شده که آن‌ها را دوست داشته باشم ولی اگر مالدینی من را می‌خواهد، باید با مدیران لانس صحبت کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز، سکو فوفانا یکی از بازیکنانی است که اخیرا به باشگاه ایتالیایی آث میلان لینک شده است. ستاره باشگاه فرانسوی لنز در تازه‌ترین صحبت‌های خود به این موضوع واکنش نشان داده و درباره آن صحبت‌هایی بیان داشته است که در ادامه می‌خوانید:

آیا دوست دارید به میلان بپیوندید؟ مدیریت میلان بسیار به شما علاقه‌مند هستند؛ می‌دانستید؟

"دوست من مایک ماینان برای میلان بازی می‌کند. روسونری تیم بزرگی است که فاتح اسکودتو شده است. میلان را دوست دارم اما در حال حاضر بازیکن لانس هستم؛ جایی که در آن خوشحالم. توجه زیادی به شایعات نمی‌کنم."

اما سخت خواهد بود که به میلان پاسخ منفی بدهید؛ درست است؟

"اگر مالدینی علاقه‌مند به جذب من است، باید با مدیران باشگاه لانس صحبت کند و من تصمیم‌گیرنده نیستم. میلان می‌توانست در سال 2020 میلادی هم من را جذب کند؛ یعنی قبل از این‌که من به این جا بیایم اما هیچ اتفاقی رخ نداد."

"مجدداً تکرار و تاکید می‌کنم که در این‌جا خوبم و پس از سال‌ها زندگی در ایتالیا، زندگی خوبی در لانس دارم و از حضور در کشورم لذت می‌برم. بگذارید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

نظر شما در مورد پروژه میلان چیست؟ آیا دوست دارید رهبر یک گروه از جوانان آن‌ها باشید؟

"میلان تیم بسیار خوبی دارد و همیشه با دوستم مایک ماینان در حال صحبت هستیم و او تایید کرده که میلان اهداف بزرگی برای آینده دارد. آن‌ها بازیکنان بسیار با تجربه‌ای چون زلاتان و ژیرو دارند."

طبق این گزارش، خبرنگار رسانه میلان نیوز در پایان گزارش خود تاکید می‌کند که باید دید تصمیم مدیریت میلان چه خواهد بود اما احساس بر این است که آن‌ها در حال حاضر به دنبال و پی‌گیر اهداف دیگری هستند. در هر صورت، سکو فوفانا بازیکنی است که پروژه میلان را تحسین می‌کند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه مایک ماینان سکو فوفانا آث میلان لانس اخبار لانس تیم ملی ساحل عاج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

326 Sporties_fa@1401/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi