خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

دبل مسی و گل نیمار کلید پیروزی PSG در هفته اول

دبل مسی و گل نیمار کلید پیروزی PSG در هفته اول
در هفته اول از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و کلرمون به مصاف هم رفتند و در این بازی که به میزبانی کلرمون برگزار می شد، پی اس جی موفق شد با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی برسد و بدین ترتیب فصل جدید لیگ فرانسه را درخشان آغاز کند.

به گزارش مستر90، در این بازی هم نیمار و هم لیونل مسی بسیار خوش درخشیدند و توانستند در هفته اول خودی نشان دهند. نیمار در این بازی یک گل زد و سه پاس گل داد. لئو مسی هم در این بازی یک پاس گل داد و دو گل زد. گل دوم مسی که در واقع گل پنجم پی اس جی بود با ضربه برگردان و به شکلی دیدنی وارد دروازه کلرمون شد.

به نظر می رسد که مسی در این فصل کاملا آماده است تا ناکامی های فصل پیش خود در لیگ فرانسه را جبران کند. مسی در فصل گذشته تنها 6 گل در لیگ فرانسه زده بود اما اکنون در اولین هفته از فصل 2022/23 در لیگ فرانسه موفق شد دو گل به ثمر برساند.

گالتیه سرمربی فرانسوی جدید پی اس جی نشان داد که در پیش فصل به خوبی تیمش را آماده کرده است و باید در این فصل منتظر یک عملکرد درخشان از پی اس جی باشیم.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه PSG لیونل مسی نیمار کلرمون فوت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi