خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

گل برگردون مسی مقابل کلرمون (عکس)

گل برگردون مسی مقابل کلرمون (عکس)
لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی PSG در بازی پی اس جی مقابل کلرمون در هفته اول رقابت های لوشامپیونه فرانسه خوش درخشید و در این بازی دو گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش مستر90، مسی که فصل گذشته عملکردش در لیگ فرانسه جالب نبود، در این فصل شروع بسیار خوبی داشت و نشان داد که برای درخشیدن پا به فصل جدید گذاشته است. او در این بازی گل پنجم پی اس جی را به شکلی دیدنی به ثمر رساند. مسی روی توپی که از پاردس به او رسیده بود، پس از استپ سینه توانست یک ضربه برگردان به توپ بزند و بدین ترتیب دروازه کلرمون را باز کند.

مسی در هفته اول از رقابت های لوشامپیونه فرانسه یک گل استثنایی به ثمر رساند که کمتر در دوران حرفه ای او از این نوع گل ها دیده بودیم. البته که مسی گل های خاص و متنوع زیادی زده است که بسیاری از آن ها تعجب بر انگیز است اما این گل مسی از آن گل هایی بود که کمتر دیده ایم مسی تلـاشی برای زدن آن ها کند و اکنون بالاخره موفق شد با یک ضربه برگردون گلی زیبا به ثمر برساند.

مسی در این بازی در دقیقه 80 هم یک گل روی پاس نیمار به ثمر رساند. قیچی برگردون او در دقیقه 85 بود. مسی در دقیقه 9 بازی بود که پاس گل اول را به نیمار داد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لیونل مسی اخبار کلرمون کلرمون PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

128 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi