خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

عکس؛ شکلک درآوردن نیمار پس از گلی که با پاس مسی زد

عکس؛ شکلک درآوردن نیمار پس از گلی که با پاس مسی زد
PSG در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف کلرمون رفت و در نیمه اول این بازی موفق شد با نتیجه سه بر صفر کلرمون را شکست دهد و نشان دهد که با توپ پر فصل جدید را آغاز کرده است.

به گزارش مستر90، اولین گل PSG در این بازی را که اولین گل پی اس جی در فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه نیز بود، نیمار جونیور در دقیقه 9 روی پاس لیونل مسی به ثمر رساند و بدین ترتیب پای نیمار به گلزنی و پای مسی به دادن پاس گل باز شد.

نیمار در ادامه نیمه اول دو پاس گل به اشرف حکیمی و مارکینیوش هم داد و بدین ترتیب نشان داد که بسیار آماده و روی فرم است و به نظر می رسد که زیر نظر گالتیه دوباره به اوج برسد. در ابتدای تابستان حرف و حدیث هایی درباره جدایی نیمار از پی اس جی وجود داشت اما او اکنون در این تیم مانده و می درخشد.

نیمار پس از گلی که روی پاس گل مسی به ثمر رساند، شکلک درآورد و بدین ترتیب خوشحالی ویژه ای از خود نشان داد. نیمار همچنین لیونل مسی را در آغوش کشید تا از او بابت پاس گلی که داده تشکر کند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه نیمار لیونل مسی کلرمون اخبار کلرمون PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

166 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi