خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

اولین پیشنهاد چلسی برای فوفانا، به زودی به دست لسترسیتی رسید

اولین پیشنهاد چلسی برای فوفانا، به زودی به دست لسترسیتی رسید
وسلی فوفانا تبدیل به گزینه اول چلسی شده است

چلسی به دنبال تقویت خط دفاع خود در این پنجره تابستانی است و پس از ناکامی در جذب ژول کونده، حال وسلی فوفانا تبدیل به گزینه اول آن‌ها شده است.

مستر90 | به گزارش لوییک تانزی از اکیپ، چلسی می‌خواهد هرچه سریع‌تر اولین پیشنهاد خود را برای وسلی فوفانا به لسترسیتی ارائه دهد. آن‌ها نمی‌خواهند برای این پست وقت خود را تلف کنند و اگر پیشنهادی ارائه شود که برای لسترسیتی منصفانه باشد، آن‌ها با جدایی بازیکن‌شان مخالفت نخواهند کرد. اما هنوز مبلغ پیشنهاد اولیه چلسی فاش نشده است. همچنین خود بازیکن نیز فکر می‌کند در صورتی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، شانس بیش‌تری برای همراهی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر خواهد داشت. پیشنهاد جدی چلسی می‌تواند باعث شود تا او احتمالا به این انتقال فکر کند.

با این حال به نظر نمی‌رسد چلسی در راه جذب این بازیکن فرانسوی بدون رقیب باشد. لوییس کامپوس در صورتی که PSG در جذب میلان اشکرینیار ناموفق باشد، در درون باشگاه موضوع انتقال وسلی فوفانا را مطرح کرده است. گفتنی است این مدافع میانی 21 ساله تا سال 2027 با لسترسیتی قرارداد دارد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه وسلی فوفانا چلسی اخبار چلسی لسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

157 Frenkiedejong1401/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi