خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,909

منچسترسیتی ۱۰۰ میلیون یورو برای برناردو میخواهد

منچسترسیتی ۱۰۰ میلیون یورو برای برناردو میخواهد
علاقه بارسلونا به برناردو سیلوا برکسی پوشیده نیست و ابراز نگرانی پپ گواردیولا درباره وضعیت هافبک پرتغالی‌اش را شاهد بوده‌ایم. با وجود این، به‌نظر نمی‌رسد بلوگرانا کار ساده‌ای برای جذب ستاره منچسترسیتی داشته باشد.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، منچسترسیتی آماده فروش برناردو سیلوا نیست و آن‌ها حتی یک پنی هم حاضر نیستند از ارزش هافبک ارزنده‌شان کم کنند. سیتیزن‌ها برای فروش برناردو سیلوا به تیمی دیگر، حداقل 100 میلیون یورو می‌خواهند. طی هفته‌های گذشته بارها از علاقه بارسلونا به برناردو سیلوا صحبت شده اما آن‌ها هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این هافبک 28 ساله ارسال نکرده‌اند و مذاکره رسمی با نمایندگان بازیکن نیز نداشته‌اند. اگرچه پیش‌بینی می‌شود بارسلونا به‌زودی برای جذب این هافبک پرتغالی که تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد، وارد عمل شود. پست شک برانگیز برناردو سیلوا در اینستاگرام؛ خداحافظی با هواداران منچسترسیتی؟ برناردو سیلوا: منچسترسیتی می داند خواسته من چیست؛ نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد کار مشکل بارسلونا برای جذب ستاره سیتی

ژرژ مندس که مدیربرنامه‌های برناردو سیلوا و سه بازیکن دیگر منچسترسیتی است، می‌داند این باشگاه از قیمتی که تعیین‌ کرده، کوتاه نمی‌آید. زمان‌بندی برای سیتیزن‌ها نقش مهمی دارد چرا که آن‌ها باید برای این بازیکن که نقش محوری در تیم‌شان دارد، جانشین مناسب بیابند و این می‌تواند در دو هفته به پایان پنجره نقل‌وانتقالات، یک ماموریت غیرممکن باشد. بارسلونا هنوز نتوانسته قرارداد ژول کونده، خرید 55 میلیون یورویی خود را در لالیگا ثبت کند و آن‌ها برای ثبت قرارداد او و تنظیم حساب‌های مالی و دست‌مزدهایشان، باید خروجی مهمی داشته باشند.

برچسب‌ها: منچسترسیتی بارسلونا برناردو سیلوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ایران ، خدا1401/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi