خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

کنایه سنگین ستاره سابق منچستریونایتد به مدیران بارسلونا

کنایه سنگین ستاره سابق منچستریونایتد به مدیران بارسلونا
پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات مالی بارسلونا باعث شد تا این باشگاه مجبور شود که بخشی از درآمدهای آینده خود را به حراج بگذارد و امید داشته باشد که با خرید ستارگان در تابستان کنونی بتواند شرایط خود را بهبود ببخشد.

به گزارش فوتبالی، گری نویل ستارگان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در پیامی توییتری به استراتژی لاپورتا برای جذب سرمایه برای خریدهای جدید انتقاد کرد. بارسلونا اخیرا در صفحه توییترش اعلام کرده است که با شرکت Sixth Street برای فروش 15 درصد از درآمد حق پخش خود به توافق رسیده است. گری نویل در توییت خود نوشته است:" چرا بارسلونا همچنان ایده سوپرلیگ را دنبال می کند؟ دلیلش همین است! آنها یک باشگاه درمانده با 1.2 میلیارد پوند بدهی هستند که درآمدهای آینده خود از حق پخش را می فروشند تا آن را برای خرید بازیکنان هزینه کنند و "امید" داشته باشند که نتیجه بگیرند. این کارشان مثل تاس انداختن برای تعیین سرنوشت یک باشگاه بزرگ است."

بارسلونا به علت بحران شدید مالی مجبور شده که بخش زیادی از درآمدهای آینده خود را بفروشد و پول آنها را در همین تابستان به این امید پیش خور کند که بتواند هزینه های آینده را جبران کند و البته با همین پول به سراغ خرید ستارگانی نظیر رافینیا و لواندوفسکی رفتند تا حال و روز ترکیبشان را بهبود ببخشند.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 هدهد پیر1401/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi