خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

دستینی اودوجی هدف اصلی اینتر در صورت جدایی دنزل دومفریز

دستینی اودوجی هدف اصلی اینتر در صورت جدایی دنزل دومفریز
دستینی اودوجی، وینگ بک چپ ایتالیایی-نیجریه ای اودینزه گزینه اصلی اینتر در صورت جدایی دومفریز.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سیمونه اینزاگی از مدیران اینتر حفظ دنزل دومفریز و میلان اشکرینیار را درخواست کرده است. سرمربی ایتالیایی برای جذب گلیسون برمر اصرار داشت اما با انتقال این مدافع برزیلی به یوونتوس، او دیگر فروش اشکرینیار را نمی پذیرد. جدایی ایوان پریشیچ از نراتزوری نیز باعث شده اینزاگی با فروش دومفریز، دیگر وینگ بک مهم تیمش مخالفت کند.

با وجود اینکه اینتر برای سر و سامان دادن به اوضاع مالی خود به فروش بازیکن (حدود 60 میلیون یورو) نیاز دارد، حاضر نیست تخفیف دهد. قیمت اشکرینیار 70 میلیون یورو و قیمت دومفریز 50 میلیون یورو تعیین شده و اگر این دو بمانند، نراتزوری فروش مهم را به انتهای فصل موکول خواهد کرد.
در صورت جدایی دنزل دومفریز، گزینه محبوب اینتر دستینی اودوجی از اودینزه خواهد بود. ورود احتمالی این بازیکن 19 ساله باعث می شود او و گوزنس در سمت چپ به صورت چرخشی مورد استفاده قرار بگیرند در حالی که دارمیان و بلانووا نیز تبدیل به دو گزینه سمت راست برای اینزاگی خواهند شد. ویلفرد سینگو از تورینو نیز گزینه آلترناتیو نراتزوری برای اودوجی محسوب می شود.
پس از جدایی آندره آ رانوکیا به صورت آزاد، اینتر به دنبال جذب یک گزینه ارزان برای نیمکت است و اینزاگی، فرانچسکو آچربی، شاگرد سابقش در لاتزیو را می پسندد. در صورت فروخته شدن اشکرینیار با 70 میلیون یورو، نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا که 15 تا 20 میلیون یورو قیمت دارد، گزینه اصلی مدیران نراتزوری خواهد بود. مریح دمیرال از آتالانتا نیز گزینه دوم است اما مثبت شدن تست دوپینگ پالومینو مذاکره با آتالانتا بر سر مدافع سابق یوونتوس را دشوارتر خواهد کرد. مانوئل آکانجی از دورتموند هم گزینه سوم اینتر در صورت جدایی اشکرینیار به حساب می آید.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

144 پیلاتیپوس1401/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi