خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

استقلال 1401 را چه کسی می‌بندد؟

استقلال 1401 را چه کسی می‌بندد؟
استقلال فصل جدید را چه کسی می‌بندد؟

این سوالی است که پاسخ چندان واضحی برایش وجود ندارد. روی کاغذ باید تمام برنامه‌های نقل و انتقالات این باشگاه با ریکاردو ساپینتو هماهنگ باشد و او لیست ورود و خروج این تیم را تهیه کند اما در روزهایی که خبری از سرمربی پرتغالی استقلال نیست، این باشگاه با نفراتی قرارداد بسته که بعید است ساپینتو با آنها آشنا باشد.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که به نظر می‌رسد برای جذب تعدادی از این نفرات هماهنگی‌هایی با ساپینتو صورت گرفته اما گویا این سرمربی پرتغالی در روند کامل نقل‌وانتقالات به‌صورت کلی قرار ندارد. البته طبق شنیده‌ها درخصوص بازیکنان بازگشتی ساپینتو فیلم آنها را خواسته تا قبل از بازگشت به تهران درخصوص این نفرات تعیین‌تکلیف کند.

گویا برخی مشاوران فنی مانند بهتاش فریبا در امر جذب بازیکن به باشگاه کمک می‌کنند هرچند این چهره خودش در گفت‌وگویی این موضوع را تکذیب کرده است. با این حال به نظر نمی‌رسد خریدهای جدید بدون مشاوره‌های فنی صورت گرفته باشد و چه بسا باز هم پای نفراتی مانند برهانی و حیدری هم این بار به‌صورت غیررسمی در میان باشد.

برچسب‌ها: استقلال ریکاردو ساپینتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

28 Esteghlal Fc‌1401/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi