خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

کریم بنزما و به دوش کشیدن بار رئال مادرید در فصلی که گذشت

کریم بنزما و به دوش کشیدن بار رئال مادرید در فصلی که گذشت
فصل 2021/22 برای رئال مادرید یک فصل فوق العاده و رویایی بود چرا که در حالی که کمترین کسی فکرش را می کرد، رئال مادرید موفق شد دوگانه لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و بدین ترتیب تاریخ سازی کند.

نقش یک بازیکن در این موفقیت رئال مادرید در فصل 2021/22، بیش از سایر بازیکنان به چشم می آید و آن هم کریم بنزما، مهاجم فرانسوی است چرا که او در این فصل تبدیل به ستاره ترکیب رئال مادرید شد و عملکردی خیره کننده داشت. کریم بنزما به نوعی بار رئال مادرید را در فصل 2021/22 به دوش کشید و عملکردش در حدی درخشان بود که اکنون او مدعی اصلی فتح جایزه توپ طلا است.

کریم بنزما در فصل 2021/22، 46 بازی انجام داد که در این 46 بازی، 44 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد. بنزما هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لالیگا آقای گل شد و سه جام به همراه رئال مادرید یعنی سوپرجام اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد.

بدون شک اگر این عملکرد درخشان کریم بنزما نبود، رئال مادرید نمی توانست به افتخارات و عناوینی که در فصل 2021/22 دست یافت، دست پیدا کند و بدین ترتیب می توان گفت که بنزما بار رئال مادرید را در این فصل بر دوش کشید.

برچسب‌ها: رئال مادرید کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

68 ⭐ Neurology ⭐1401/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi