خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

وارث خیالی رونالدو خواهان ترک رئال مادرید!

وارث خیالی رونالدو خواهان ترک رئال مادرید!
ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد جدایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی غیرمنتظره کریستیانو رونالدو در تابستان سال 2018 بود که مدیران رئال مادرید به ماریانو دیاز، مهاجم جوان و اسپانیایی خود اعتماد کرده و شماره هفت این باشگاه را به او اعطا کردند. کادر فنی باشگاه در آن مقطع امیدوار بود که ماریانو دیاز بتواند بخشی از جای خالی آمار گلزنی غیرقابل وصف کریستیانو رونالدو را جبران کند، اما او حتی کسری از درخشش ستاره سابق و پرتغالی رئال مادرید را تکرار نکرده و به یک بازنده صرف در ترکیب این باشگاه تبدیل شد.

علیرغم عدم تمایل به ترک رئال مادرید در سال های گذشته بر خلاف میل مدیران باشگاه، ماریانو اکنون ابتکار عمل را برای یافتن یک باشگاه جدید در دست گرفته و پس از رسیدن یک پیشنهاد مناسب، بالاخره او رئال مادرید را این فصل تابستان ترک خواهد کرد. رئال مادرید نیز ترجیح می دهد منتظر بماند تا ببیند شرایط در بازار برای جذب یک مهاجم چگونه است. همچنین آنها ابتدا قصد دارند متوجه شوند کدام بازیکنان به صورت قطعی برای رئال مادرید وجود دارد و چه فرصت های مناسبی برای جذب یک مهاجم جدید به عنوان جانشین ماریانو دیاز به وجود می آید.

به نظر می رسد لوکا یوویچ، خرید ناموفق و صربستانی رئال مادرید نیز فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد. در صورت قطعی شدن خداحافظی این بازیکن و ماریانو دیاز با لباس رئال مادرید، ممکن است آنها در فصل تابستان برای جذب یک مهاجم جدید به عنوان ذخیره کریم بنزما برای سال پیش رو اقدام کنند.

برچسب‌ها: ماریونا دیاز رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 امیر981401/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi