خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

بایرن مونیخ به دنبال جذب کریس رونالدو

بایرن مونیخ به دنبال جذب کریس رونالدو
نشریه «آس» اسپانیا مدعی شد مسئولان بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستر یونایتد هستند.
نشریه «آس» اسپانیا مدعی شد مسئولان بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستر یونایتد هستند.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی کم کاری مدیران باشگاه منچستر یونایتد در جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم باعث شده تا رونالدو خواهان ترک اولدترافورد باشد.
به همین خاطر مونیخی ها که اخیرا سادیو مانه ستاره لیورپول را شکار کردند به فکر جذب رونالدو افتادند تا در نوک خط حمله جانشین رابرت لواندوفسکی کنند.
پیش از این هم نام رونالدو در کنار باشگاه بایرن مونیخ مطرح شد ولی رسانه های آلمان جذب فوق ستاره 37 ساله با برنامه های بلندمدت بایرن مخالف دانستند.

لواندوفسکی بعد از 8 سال درخشان در بایرن مونیخ تصمیم گرفته تا به بارسلونا برود و برای جدایی از بایرن چندین بار با مسئولان باشگاه آلمانی وارد چالش شده است.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

81 اطلس پردیس1401/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi