خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

تراکتور سرانجام با بردیف به توافق رسید!

تراکتور سرانجام با بردیف به توافق رسید!
در حالی که در روزهای اخیر باشگاه تراکتور مذاکرات با قربان بردیف را برای انتصاب او به عنوان سرمربی پیش برده بود، دقایقی قبل باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای که با ادبیاتی عجیب منتشر شده، قربان بردیف را به عنوان مسئول فنی و مدیرفنی این تیم معرفی کرد و از قرارداد سه تا پنج ساله با وی خبر داد.

قربان بردیف 69 ساله هفته گذشته به تهران آمد و مذاکراتی را با مسئولان باشگاه تراکتور داشت اما در شرایطی که مسئولان این باشگاه از قرارگیری ملی‌پوشان در فهرست وی اظهار تعجب کرده بودند، توافق با وی حاصل نشد و او از ایران خارج شد.

با این حال تی تی ها مذاکرات را ادامه دادند و در حالی که هواداران این تیم نگرانی زیادی از بابت آینده تیمشان داشتند، در بیانیه‌ای رمزآلود، باشگاه تراکتور بدون استفاده از لقب سرمربی برای بردیف او را «مسئول و مدیرفنی» تیم قلمداد کردند.

در بیانیه باشگاه تراکتور آمده که در این مدت مسئولان این باشگاه به دنبال سرمربی‌ای بودند که «علاوه بر اداره فنی مجموعه تیم، در مسیر پیشرفت حرفه‌ای و استاندارد سازی باشگاه به تراکتور کمک کند و ضمن راه اندازی آکادمی تراکتور، زیرساخت حرفه‌ای باشگاه را در یک بستر مناسب ایجاد کند.»

بخش بعدی بیانیه مربوط به نحوه کار بردیف در تیم تراکتور است: «امروز خوشحالیم با افتخار به هواداران تراکتور اعلام کنیم باشگاه با قربان بردیف به توافق رسیده که به عنوان مسئول و‌مدیر فنی با تراکتور همکاری داشته باشد و علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه‌ای باشگاه نظارت داشته باشد تا در یک پروسه ۳ تا ۵ ساله، با حمایت هواداران فهیم تراکتور، این باشگاه به قدرت بلامنازع فوتبال آسیا تبدیل شود.»

باشگاه تراکتور همچنین از هواداران این تیم خواست تا در فصل جدید صبورتر باشند: در این راه روی تخصص و تعهد قربان بردیف و همکاری تمامی ارکان باشگاه و مهم تر از همه صبوری، همراهی و حمایت هواداران پرشور تراکتور حساب باز کرده ایم. آینده از آن کسانی است که با ایمان و اعتقاد قلبی با تمام توان برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند. راه جدید تراکتور تا رسیدن به قله فوتبال آسیا آغاز شده است.

تی تی ها همچنین از آغاز به کار بردیف در روز 15 تیر خبر دادند و این روز را «روز آغاز حرکت نوین تراکتور به سوی موفقیت ماندگار...» نامگذاری کردند.

برچسب‌ها: تراکتور بردیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

42 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi