خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

اولین واکنش یوونتوس به انتقال احتمالی دیبالا به اینتر

اولین واکنش یوونتوس به انتقال احتمالی دیبالا به اینتر
در اواخر فصل گذشته بود که باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد برای تمدید قرارداد با پائولو دیبالا به توافق نرسیده و این بازیکن بعد از هشت سال از این باشگاه جدا خواهد شد. اخبار حاکی از آن است که پائولو دیبالا با باشگاه اینتر به توافق رسیده و فصل بعد برای این تیم به میدان خواهد رفت. این بدترین خبر ممکن برای هواداران یوونتوس است و احتمالا فصل بعد و هنگام بازگشت پائولو دیبالا به تورین، مورد سرزنش هواداران قرار خواهد گرفت.

اما جالب اینجاست خبر جدایی بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، فدریکو برناردسکی و جرجینیو کیه‌لینی نیز در تابستان امسال از باشگاه منتشر شد، اما همچنین پیراهن‌های آنها برای فروش در وب‌سایت رسمی یوونتوس باقی مانده و البته این موضوع در مورد پیراهن پائولو دیبالا صادق نیست. شماره 10 معتلق به ستاره سابق بیانکونری از سایت این باشگاه حذف شده و دیگر قابل خرید نیست. چند دلیل مختلف برای این حرکت از سوی رسانه‌های ایتالیایی عنوان شده است. 

یکی اینکه شماره 10 به خرید جدید و قریب الوقوع یوونتوس یعنی پل پوگبا واگذار خواهد شد. احتمال دیگر این است که هواداران یوونتوس از تصمیم آشکار پائولو دیبالا برای امضای قرارداد با رقیب اصلی این تیم یعنی اینتر احساس می‌کنند مورد خیانت قرار گرفته‌اند. لاجویا هفت سال را در تورین گذرانده، 293 بازی برای این باشگاه انجام داد و 115 گل نیز به ثمر رساند.

برچسب‌ها: اینتر یوونتوس پائولو دیبالا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 سپاهان بزین1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi