خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

گزینه تراکتور بدون توافق ایران را ترک کرد

گزینه تراکتور بدون توافق ایران را ترک کرد
دقایقی قبل باشگاه تراکتور بیانیه‌ای را در خروجی وبسایت خود قرار داد که در پاسخ به سوال‌های هواداران این تیم بوده و در مورد نکات مختلف پیرامون این تیم اظهاراتی را مطرح کرده است.

در این بیانیه راجع به جایگزین ارطغرل ساغلام آمده است: قربان بردیف به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم که مربی با دانش و مطرحی در سطح جهان است، برای مذاکره با تراکتور در ایران حضور یافت. مدیریت باشگاه طی چند جلسه با بردیف مذاکرات فشرده‌ای انجام دادند و با توجه به حساسیت موضوع و لزوم اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده تیم، طرفین پس از بررسی دقیق شرایط موجود، طی روزهای آتی تصمیم نهایی را برای همکاری اتخاذ می‌کنند.

این در حالی است که قربان بردیف ۴۸ ساعت پیش و بدون توافق با مدیران تراکتور تبریز را ترک کرد تا به این ترتیب مشخص شود که مذاکرات با وی نیز به بن‌بست رسیده است.

برچسب‌ها: تراکتور قربان بردیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

63 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi