خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

رسمی؛ محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد

رسمی؛ محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که گفته می شد فصل بعد قصد جدایی دارد، قراردادی طولانی مدت را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه لیورپول به شکلی غیرمنتظره خبر از تمدید قرارداد محمد صلاح داد. ستاره مصری که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده بود و گفته می شد به دلیل اختلاف بر سر دستمزد پیشنهادی، قصد جدایی دارد، برای چند سال دیگر خود را به لیورپول متعهد کرد. قرارداد صلاح تا 2025 اعتبار خواهد داشت و دستمزد او نیز به 410 هزار پوند(462 هزار یورو) در هفته افزایش یافت. به این ترتیب دستمزد صلاح به 22 میلیون یورو در سال رسید.

در بیانیه لیورپول آمده است:« باشگاه لیورپول خوشحال است، اعلام کند که محمد صلاح قرارداد طولانی مدت جدیدی با این باشگاه امضا کرده است. مهاجمی که فصل قبل پس از کمک به تیم یورگن کلوپ در دو جام داخلی (حذفی و اتحادیه)، به عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه و بهترین بازیکن سال 22-2021 اتحادیه نویسندگان فوتبال انگلیس انتخاب شد، امروز بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید. پس از 5 سال حضور در این باشگاه، صلاح اکنون برای سال های بیشتری در آنفیلد حضور خواهد داشت. او تاکنون 156 گل در 254 بازی به ثمر رسانده است.

صلاح نیز پس از تمدید قرارداد گفت:« احساس فوق‌العاده‌ای دارم و برای بردن جام های بیشتر با باشگاه هیجان زده هستم. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم تمدید قرارداد کمی بیش از تصورات زمان ‌برد، اما اکنون همه چیز انجام شده است، بنابراین ما فقط باید روی اهداف بعدی تمرکز کنیم. می‌توانید ببینید که در پنج یا شش سال گذشته، تیم همیشه روندی صعودی داشته است. فصل گذشته به 4 قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر فصل دو جام را از دست دادیم. ما همچنان در موقعیت خوبی هستیم و می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. خریدهای جدیدی هم به تیم ملحق شده و خواهند شد. ما فقط باید سخت کار کنیم، اطمینان و ایمان خوبی داشته باشیم، مثبت فکر کنیم و دوباره دنبال همه جام ها برویم.»

لیورپول در ژوئن 2017 صلاح را از رم به خدمت گرفت و او به سرعت درخشش را آغاز کرد. صلاح همان فصل توانست 44 گل به ثمر برساند.

32 گل در لیگ برتر بود و او رکورد بیشترین گلزنی در یک فصل و پس از 38 بازی را به نام خود ثبت کرد. او به عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل نیز برگزیده شد.

صلاح به قرمزها کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در کی‌یف برسند، اگرچه این بازی با شکست لیورپول و مصدومیت صلاح پایان یافت. فصل بعد صلاح به درخشش ادامه داد و کمک کرد لیورپول با شکست تاتنهام، قهرمان چپیونزلیگ شود هرچند قرمزها در لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از سیتی به رتبه دوم رضایت دادند.

فصل 20-2019 صلاح به همراه دیگر هم تیمی هایش فصلی تاریخی را به ثبت رساندند و انتظار 30 ساله لیورپول برای فتح لیگ برتر به پایان رسید. فصل 21-2020 برای قرمزها خوب پیش نرفت و کسب رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان بهترین دستاورد بود. صلاح فصل گذشته در همه بازی های فصل 31 گل زد و نقش مهمی در کسب دو جام حذفی و اتحادیه داشت.

برچسب‌ها: لیورپول محمد صلاح

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

100 ☫ ایران ☫1401/04/10

لیورپول 2022: خیلی خوب شد تمدید کرد،مثلث ام ان دی در راه است. صلاح نونیز و دیاز

11 تیر (11:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi