خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

ایران - اروگوئه؛ یک مهر در اتریش

ایران - اروگوئه؛ یک مهر در اتریش
بعد از لغو بازی دوستانه ایران با اروگوئه در فیفادی ژوئن، این بازی برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام بویسان، خبرنگار مطرح اروگوئه‌ای تیم ملی این کشور دو بازی دوستانه را برای هفته اول مهرماه تدارک دیده است.
بازی اول این تیم روز ۲۳ سپتامبر مصادف با اول مهرماه برابر ایران خواهد بود و دومین بازی این تیم هم چهار روز بعد برابر قطر برگزار خواهد شد.
با این حساب تیم ملی اروگوئه که در جام جهانی از آسیا با کره جنوبی هم‌گروه است، برای شبیه‌سازی دیدار با این تیم به مصاف دو تیم آسیایی خواهد رفت.
پیش از این هم صحبت‌هایی مبنی بر بازی ایران برابر اروگوئه در انتهای فیفادی ژوئن (خردادماه) وجود داشت و حتی تاریخ و ساعت این بازی هم قطعی شده بود اما به دلیل بعد مسافت این کشور برای ایران و هم‌چنین وعده‌ی انجام سه بازی در قطر، سرمربی تیم ملی ایران ترجیح داد این بازی برگزار نشود.
با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا جام جهانی که تنها فیفادی موجود در تقویم فیفا از ۲۸ شهریور آغاز و در روز پنجم مهرماه به پایان می‌رسد، فرصت بازی با تیمی در سطح اروگوئه بسیار مغتنم است و می‌تواند برای تیم ملی بسیار مفید باشد.
با این حساب به احتمال زیاد تیم ملی بعد از برگزاری بازی برابر اروگوئه، یک بازی دوستانه دیگر را هم در تاریخ پنجم مهرماه پشت‌ سر خواهد گذاشت تا بعد از اردوی قطر که با حداقل دیدار دوستانه به پایان رسید، در فاصله دو ماه تا جام جهانی تدارکات خوبی را در اتریش در پیش داشته باشد.
بدون شک برگزاری بازی تدارکاتی برابر اروگوئه به عنوان تیم سیزدهم رنکینگ فیفا که از فوق‌ستارگانی چون سوارز، والورده، داروین نونز، کاوانی، بنتانکور، توریرا، پلیستری، آرائوخو، خیمنز، موزرلا و ... در اسکوادش سود می‌برد، می‌تواند محک فوق‌العاده‌ای برای تیم ملی باشد.
مخصوصا که اروگوئه در فیفادی ژوئن برابر امریکا نیز به میدان رفت و بدون استفاده حداکثری از ستارگان مطرحش برابر این تیم به تساوی دست پیدا کرد.

یازده بازیکن تیم ملی اروگوئه در آخرین بازی ملی آبی‌ها مقابل پاناما
گفتنی است، تیم ملی اروگوئه‌ که در جام جهانی با تیم‌های پرتغال، کره جنوبی و غنا هم‌گروه هستند، در دیدار‌های تدارکاتی خودشان در خرداد ماه، به ترتیب مکزیک و پاناما را ۰-۳ و ۰-۵ از پیش رو برداشتند و برابر امریکا به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

وضعیت تیم اروگوئه در رنکینگ فیفا. آنها تیم سیزدهم رده‌بندی فیفا هستند.
ساعتی پس از انتشار این خبر کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: هنوز قرارداد بازی با اروگوئه امضا نشده است. چهار تیم مدنظر ما هستند. اسامی را تا قطعی نشود اعلام نمی‌کنیم. اروگوئه می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران تیم ملی اروگوئه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

65 ☫ ایران ☫1401/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi