خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

هم‌تیمی طارمی در آستانه ملحق شدن به لیورپول

هم‌تیمی طارمی در آستانه ملحق شدن به لیورپول
روزنامه انگلیسی میرر گزارش داد پیشنهاد لیورپول برای جذب اوتاویو، وینگر باشگاه پورتو، به زودی به دست این باشگاه پرتغالی می‌رسد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول که از خرید قبلی خود از باشگاه پرتغالی پورتو، لوئیس دیاز، بسیار راضی است حالا هم‌تیمی سابق او، اوتاویو، را هدف گرفته. روزنامه انگلیسی میرر گزارش داد پیشنهاد لیورپول برای خرید اوتاویو ارسال شده و به زودی به دست پورتو خواهد رسید.

پورتو انتظار دارد پیشنهاد لیورپول 40 میلیون یورویی باشد و در این صورت با فروش اوتاویو موافقت خواهد کرد. باشگاه پرتغالی هفته گذشته پیشنهاد 30 میلیون یورویی لیدز برای خرید اوتاویو را رد کرده بود.

در قرارداد فعلی اوتاویوی 27ساله بند آزادسازی 51 میلیون یورو وجود دارد. اما بر اساس گزارشها باشگاه پورتو اگر پیشنهادی 40 تا 45 میلیون یورویی دریافت کند با فروش وینگر خود موافقت خواهد کرد.

برچسب‌ها: لیورپول پورتو اوتاویو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 لیورپول 20221401/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi