خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

انتقاد تند اسطوره از تساوی تیم فلیک برابر مجارستان

انتقاد تند اسطوره از تساوی تیم فلیک برابر مجارستان
مستر90 - اسطوره مانشافت از عملکرد تیم هانس دیتر فلیک در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا انتقاد می‌کند.

به گزارش ممد بی لقب و به نقل از رسانه آلمانی تی‌آنلاین، در روزهای گذشته و در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم از لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی فوتبال آلمان در خاک مجارستان و در رویارویی با تیم ملی فوتبال این کشور با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد در ده دقیقه ابتدایی این بازی دو گل به ثمر رسید. یوناس هوفمان که در ترکیب ابتدایی حضور داشت، گل تساوی‌بخش آلمان را به ثمر رساند. در نیمه دوم و با نزدیک شدن به دقایق پایانی این بازی، فشار مجارستان بیشتر از قبل شد. آلمان در نیمه دوم تیم ضعیف‌تر میدان بود و با خوش‌شانسی گلی دریافت نکرد تا بازی با همان دو گل ابتدای بازی به پایان برسد و وضعیت جدول تغییری نداشته باشد.

به نقل از وب‌سایت تی‌آنلاین، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال ژرمن‌ها و باواریایی‌ها در ارتباط با این مسابقه و عملکرد تیم ملی کشورش تحت هدایت هانس دیتر فلیک این چنین اظهار نظر می‌کند: "نمایش آلمان پیشرفت خاصی را نشان نمی‌دهد. ما مطمئن بازی نمی‌کنیم. بخش‌های زیادی باید بهبود پیدا کنند و به لطف نویر شکست نخوردیم! اگر آلمان بتواند مشکلات خود را اصلاح کند، یکی از مدعیان اصلی جام جهانی خواهد بود."

گفتنی است که تیم ملی آلمان هنوز شانس صعود از گروه خود را دارد اما در سه مسابقه ابتدایی خود که شامل دیدارهای دور رفت با تیم‌های همگروه خود یعنی ایتالیا، انگلیس و مجارستان می‌باشد، به سه نتیجه تساوی دست یافته است.

برچسب‌ها: لیگ ملت های اروپا مانشافت هانسی فلیک تیم ملی آلمان آلمان المان مجارستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

185 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi