خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

موسیالا کار ناگلزمان و فلیک را سخت کرد

موسیالا کار ناگلزمان و فلیک را سخت کرد
به ممد بی لقب و به نقل از مستر90، جمال موسیالا یکی از بازیکنان چند پسته ترکیب فعلی بایرن مونیخ است. او توسط هانس دیتر فلیک و یولیان ناگلزمان در پست وینگر، هافبک تهاجمی و میانی به بازی گرفته شده است.

جمال موسیالا اما خود اعلام کرده که حضور در پست وینگ و هافبک تهاجمی را بیشتر می‌پسندد و در این رابطه چنین می‌گوید: "البته مهم است که برای آن تمرین و آمادگی کافی داشته باشم. من بازی در پست وینگ را دوست دارم زیرا می‌توانم به خوبی موقعیت‌های یک در مقابل یک را پشت سر بگذارم. من هم‌چنین از بازی در پست هافبک هجومی به عنوان شماره 10 نیز لذت می‌برم. در این پست شاید بیشتر از بقیه موقعیت‌ها احساس راحتی کنم. در جوانی بیشتر در این نقش بازی کردم. این که من اخیرا به عنوان بازیکن شماره 6 و 8 در بایرن مونیخ بازی کردم به پیشرفت من کمک خوبی می‌کند."
جمال موسیالا که سال گذشته تیم ملی آلمان را برگزید، احتمالا یکی از مسافرین قطر خواهد بود. او با تمجید از نقش فلیک در پیشرفت حرفه‌ایش ابراز امیدواری کرد که در جام جهانی بتواند به مانشافت کمک کند: "او مانند یک معلم برای من است و از همان ابتدا به من اعتماد به نفس داد. من خودم را باور دارم! فرقی نمی‌کند که در ترکیب اصلی باشم یا ذخیره، می‌خواهم آماده باشم و به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم. من می‌خواهم کمک کنم تا تا مانشافت به مراحل بالاتر صعود کند."

برچسب‌ها: جمال موسیالا یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ هانسی فلیک تیم ملی آلمان آلمان المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

168 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi