خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

شهبازیان: آجورلو بهترین انتخاب را برای استقلال می‌کند

شهبازیان: آجورلو بهترین انتخاب را برای استقلال می‌کند
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد فوتبال ایران نیازی به مربی خارجی ندارد و مربیان ایرانی بهتر می‌توانند باعث موفقیت تیم‌شان شوند.

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فصل به تازگی به پایان رسیده است و جای نگرانی نیست. اتفاقاتی افتاد که فرهاد مجیدی با استقلال قطع همکاری کرد، اما سردار آجورلو در کار مدیریت باتجربه است و زمان به اندازه کافی هست که تصمیم درستی بگیرند. بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید. در تیم‌های بزرگ دنیا نیز این اتفاقات می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد مربی خارجی روی نیمکت استقلال بنشیند یا داخلی، گفت: همیشه گفتم ما نیازی به مربی خارجی نداریم، چون مربیان داخلی خودشان را نشان داده‌اند. مربیان ایرانی به طور جدی فوتبال روز دنیا را پیگیری می‌کنند و به تیم‌های بزرگی مثل استقلال استقلال کمک کنند. اتفاقاً در تیم‌های بزرگ بستر موفقیت فراهم است و می‌توانند باعث پیشرفت تیم‌شان شوند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هواداران مخالف حضور مربی داخلی هستند، تصریح کرد: حق طبیعی هواداران استقلال است که نگران تیم‌شان باشند. آنها دوست دارند تیمی که قهرمان شده است، روند قبلی‌اش را ادامه دهد. هواداران مطمئن باشند آجورلو و تیم مدیریتی استقلال بهترین انتخاب را می‌کنند، کسی که شایسته نام استقلال باشد.

برچسب‌ها: استقلال لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 پاس بهداد جدید1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi