خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,719

مسعود اقبالی: مجیدی همه برنامه‌های استقلال را به هم ریخت

مسعود اقبالی: مجیدی همه برنامه‌های استقلال را به هم ریخت
مسعود اقبالی می گوید باید در جام جهانی کمتر گل بخوریم تا آبروریزی نشود!

مسعود اقبالی در خصوص جدایی مجیدی از استقلال، وضعیت تیم ملی ایران و ... صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مسعود اقبالی از کارشناسان و مدرسان فوتبال ایران درباره قهرمانی استقلال، شرایط رقابت های لیگ برتر و همچنین، داستان حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مصاحبه ای با میزان انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

استقلال در این فصل خیلی زودتر از موعد و ۳ هفته قبل از اتمام لیگ قهرمانی‌اش را قطعی کرد و انتظار می‌رفت با این شرایط با برنامه بهتری گام به فصل جدید بگذارد، اما کناره‌گیری مجیدی تمام برنامه‌ها را به هم ریخت. امیدوارم مسئولان باشگاه زودتر تکلیف نیمکت تیم را مشخص کنند.
وقتی تیمی قهرمان می‌شود یعنی تمام ابراز برای کسب موفقیت برای کادرفنی و بازیکنان فراهم بوده تا بدون هیچ مشکلی در طول یک فصل، بدون دغدغه و با آرامش و ثبات تیمی به سوی هدفش که قهرمانی است، حرکت کند. از رأس مدیریت باشگاه تا بقیه افراد در بدنه تیم در این قهرمانی سهیم هستند.

بازیکنان تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل از نظر پرس و دوندگی آمار بسیار بالایی داشتند که من از این آمار بسیار تعجب کردم. در اکثر بازی‌ها دوندگی دقایق پایانی تیم‌ها خیلی خوب بوده است. به نظر می‌رسد بدنسازهای تیم‌ها با بازیکنان خیلی خوب کار کرده‌اند که در طول ۹۰ دقیقه بازیکنان در تمامی نقاط زمین حرکت می‌کردند. بازیکنان به راحتی در حمله و برگشت به دفاع هم شرکت می‌کنند که این موارد پیش آمده با علم روز دنیا مطابقت نداشت. در بین ۱۶ تیم لیگ برتری، تیم‌های بالای جدول خیلی غیراقتصادی و بیش از حد دوندگی داشتند.
هیچ پدیده‌ای در تیم‌ها حضور نداشت، برای اینکه هم اکنون فوتبال ایران پشتوانه‌ای ندارد. چون در سال‌های گذشته به صورت علمی روی رده‌های پایه و سنین پایین کار نشده است. در مورد نکات کلیدی فوتبال، دفاع به حمله و ساختار دفاعی از رده سنی با بازیکنان کار نمی‌شود. تمام باشگاه‌ها با مشکلات عدیده و بنیادی مواجه هستند و همه نتیجه‌گرا شده‌اند. دنبال نتیجه بودن و تفکر نتیجه‌گرایی به فوتبال ضربه مهلک وارد می‌کند و در نهایت مربیان سازنده از تیم‌ها اخراج می‌شوند.
با این وضعیت نابسامان و درگیری‌های فدراسیون فوتبال هیچ انتظاری نباید از تیم ملی داشت. بازیکنان از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و روانی به خاطر لغو شدن اردوهای تدارکاتی در اوضاع خوبی نیستند و همانند لشگر شکست خورده در راه جام جهانی قطر هستند. باید امیدوار باشیم که مقابل سه تیم آماده گروه با تعداد گل‌های کمتری شکست بخوریم تا بیش از این آبروی فوتبال‌مان نرود.

برچسب‌ها: استقلال مسعود اقبالی تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 Esteghlal Fc‌1401/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi