خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,716

انریکه: پدری اما استایلی شبیه به اینیستا دارد

انریکه: پدری اما استایلی شبیه به اینیستا دارد
سرمربی تیم ملی اسپانیا به حمایت از مدافع جوان تیمش پرداخته است.

لوئیز انریکه در مورد وضعیت بازیکنان تیمش صحبت کرده است.

مستر90 | به گزارش گل، تیم ملی اسپانیا در چارچوب هفته دوم لیگ ملت های اروپا، فرداشب به مصاف سوئیس می رود. لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد وضعیت بازیکنان و تیمش سخن گفت:

وضعیت تیم؟ وضعیت تیم آن چیزی است که از ما درون زمین بازی مشاهده می کنید. باز هم تاکید می کنم که دیدار مقابل جمهوری چک بازی سختی بود، اما ما بیشتر از رقیب برای پیروزی تلاش کردیم. فردا تغییراتی در ترکیب تیم مشاهده خواهید کرد، برخی بازیکنان بودند که اولویت بالاتری نسبت به دیگران داشتند. من تصمیم می گیرم. این تورنمنت کوتاه است و برای حضور در جمع چهار تیم پایانی باید گل بزنیم و پیروز شویم؛ من یک ایده کلی از پیش تعیین شده دارم.
اریک گارسیا؟ اریک بازیکن فوق العاده ای است؛ بله، او مرتکب اشتباهی شد اما همه اشتباه می کنند. اگر در پست او دو یا سه بازیکن بهتر پیدا می کردم، او به تیم ملی دعوت نمی شد؛ اما چنین چیزی برقرار نیست و آن مدافعان بهتر را نمی بینم.

گاوی و پدری؟ شما هنوز گاوی را نشناخته اید، او کارهایی بسیار بیشتر از این را می تواند انجام دهد. این پسر هنوز یک پروژه جدید است و باید که رویش کار شود. گاوی باید پیشرفت کند اما نه، نمی توانم او را با هیچ کدام از بازیکنان سابق مقایسه کنم. پدری اما استایلی شبیه به اینیستا دارد، هر دوی آنها انگار در زمین می رقصند.

برچسب‌ها: اسپانیا لوئیز انریکه پدری اینیستا گاوی اریک کارسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

186 Frenkiedejong1401/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi