خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

فوری؛ پرسپولیس،‌برنده بازی با تراکتور شد

فوری؛ پرسپولیس،‌برنده بازی با تراکتور شد
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی پرسپولیس و تراکتور 3 بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهرانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از کش و قوس‌های فراوان حکم خود را درباره بازی نیمه‌تمام مانده تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد. بر اساس این حکم پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر برنده این مسابقه شد.

تراکتور و پرسپولیس روز 29 اردیبهشت ماه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این مسابقه تا حوالی دقیقه 70 ادامه یافت اما به جنجال کشیده شدن بازی توسط هواداران تیم تراکتور و پرتاب‌های متوالی سنگ و اشیا به داخل زمین باعث شد تا داور بازی را نیمه‌تمام بگذارد.
حالا کمیته انضباطی بعد از بررسی جوانب پرونده حکم خود را در این خصوص صادر کرده و رای به 3 بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس داده است.
احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص مسابقه تراکتور و پرسپولیس به شرح ذیل است:

**3 بر صفر به سود پرسپولیس و محرومیت از بازی خانگی
انشای حکم کمیته انضباطی طبق معمول همراه با ارجاعات حقوقی و دشوار فهم است اما باشگاه تراکتور به این دلایل محکوم شناخته شده است:
*پرتاب اشیاء (اعم از از سنگ و بطری آب) ، استعمال لیزر و استفاده از الفاظ موهن از سوی تماشاگران منتسب
*نقض اصول کلی رفتار از طریق ورود بیش از حد تماشاگران به ورزشگاه
*مسئول تشخیص داده شدن باشگاه تراکتور در نیمه تمام ماندن مسابقه از دقیقه 71 به بعد به دلیل عدم وجود امنیت کافی در برگزاری ادامه آن
با این موارد، تراکتور ضمن بازنده شدن در بازی پرسپولیس (3-0)، باید 350 میلیون تومان جریمه نیز به کمیته انضباطی پرداخت کند.
ضمنا آنها به دو جلسه بازی بدون تماشاگر محروم شده‌اند که یک جلسه آن تعلیقی است اما در صورت تخلف مجدد دوباره به جریان خواهد افتاد اما اگر فصل بعد تخلفی از سوی هواداران مشاهده نشود محرومیت تعلیقی بخشیده می‌شود.

**دو جلسه محرومیت برای عالیشاه
کمیته انضباطی درباره اقدام امید عالیشاه نیز اینگونه حکم داده است:«در خصوص تخلف آقای امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر تحریک عمومی مستند به ماده ۶۰ مقررات انضباطی نامبرده با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به لحاظ فقدان سابقه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی که یک جلسه آن به مدت یک سال تعلیق می‌گردد و نیز پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.»

**آقایی هم محروم شد
بخشی از حکم کمیته انضباطی به محرومیت سعید آقایی اختصاص دارد: «در خصوص تخلف آقای سعید آقایی بازیکن پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری در مقابل اشخاصی غیر از مقامات رسمی مسابقه نامبرده مستند به ماده ۵۴ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی که مدت تعلیق یک سال می باشد محکوم می گردد.»

**جریمه نقدی مسلمی‌پور و پاکدل
آقایان محمد مسلمی پور و حامد پاکدل بازیکنان تراکتور و پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری در مقابل یکدیگر مستند به ماده ۵۴ مقررات انضباطی هر یک از نامبردگان با رعایت ماده ۹۴ مقررات مذکور به پرداخت مبلغ 250/000/000میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردند.

**تراکتور- پرسپولیس، فصل بعد در زمین بی‌طرف
همچنین به لحاظ سوابق تخلفات مشابه از سوی تماشاگران هر دو تیم از جمله موضوع دادنامه شماره ۴۰۸ مورخ 12/12/1398 این کمیته و به منظور پیشگیری و جلوگیری از تکرار وقایع و تخلفات مشابه و شدیدتر در مسابقات پیش روی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و نیز به لحاظ وجود مسئولیت تضامنی باشگاه های این دو تیم در قبال رفتار هواداران و بازیکنان خود مطابق ماده ۵۰ مقررات انضباطی ، حکم بر انجام مسابقه های دو تیم مذکور در تمامی بازی های فصل آتی کشور اعم از لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه های خانگی بدون حضور تماشاگران با رعایت ماده ۴۰ مقررات انضباطی صادر می گردد رای صادره قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف می باشد.

**تشکر از ساغلام، کیانی و رضاییان
در پایان حکم آمده است: «ضمناً رفتار ورزشی و انسان‌دوستانه آقایان ارطغرول ساغلام سرمربی و مهدی کیانی بازیکن تراکتور و همچنین آقای رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس در جهت کاهش تخلفات و جلوگیری از بروز حادثه و تلاش برای برگزاری بازی جوانمردانه قابل تحسین و تقدیر تشخیص داده می شود.»

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور لیگ برتر خلیج فارس کمیته انضباطی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 ☫ ایران ☫1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi