خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

این ۲۶ تماشاگر عامل محرومیت پرسپولیس!

این ۲۶ تماشاگر عامل محرومیت پرسپولیس!
بالاخره رای بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس صادر شد. این اعلام رای در شرایطی صورت گرفت که لیگ تمام شده بود و هر نتیجه‌ای رتبه دوم پرسپولیس و سیزدهم تراکتور را جا به جا نمی‌کرد و از این منظر سبب می‌شد رای کمیته انضباطی حساسیت چندانی نداشته باشد.

با این حال فارغ از سه-هیچ قابل پیش‌بینی به سود پرسپولیس و محرومیت بازیکنانی که با یکدیگر درگیر شده بودند، محرومیت هواداران پرسپولیس برای فصل آینده نکته بسیار تعجب برانگیزی بود. در شرایطی دو تیم از میزبانی با تماشاگر در فصل آینده مقابل هم محروم شده‌اند که پرسپولیس تماشاگر چندانی در جو ملتهب یادگار تبریز نداشت.

در این بخش حکم در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی‌های فصل بعد تیم‌ها آمده: "به لحاظ سوابق تخلفات مشابه از سوی تماشاگران هر دو تیم این کمیته و به منظور پیشگیری و جلوگیری از تکرار وقایع و تخلفات مشابه و شدیدتر در مسابقات پیش روی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و نیز به لحاظ وجود مسئولیت تضامنی باشگاه‌های این دو تیم در قبال رفتار هواداران و بازیکنان خود، حکم بر انجام مسابقه‌های دو تیم مذکور در تمامی بازی های فصل آتی کشور اعم از لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه های خانگی بدون حضور تماشاگران صادر می‌گردد!"

در این شرایط پرسشی که مطرح می‌شود این است که این تصمیم آیا به نوعی پاک کردن صورت مسئله نیست؟ آیا از التهاب جو پس از یک سال بازی بدون تماشاگر کاسته خواهد شد؟ به نظر نمی‌رسد چنین باشد چرا که اعضای تراکتور دلخوری‌های به جا مانده از بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی پیش از شیوع کرونا را جرقه‌ای بزرگ برای درگیری‌ها می‌دانستند!

به هر ترتیب به نظر می‌رسد اتفاقات بازی سپاهان برای پرسپولیس باز هم تکرار شده است. درگیری‌ها پیش آمده در ورزشگاه نقش جهان در لیگ بیستم میان اعضای سپاهان و پرسپولیس سبب شد دو بازی رفت و برگشت تیم‌ها در این فصل خارج از تهران و اصفهان برگزار شود. این اتفاق درحالی رخ داد که تیم‌ها در همین فصل برای انجام بازی‌های دیگر خود به دفعات به تهران و اصفهان رفتند!

حال بار دیگر هواداران پرسپولیس از حضور در بازی‌های خانگی فصل بعد مقابل تراکتور منع شده‌اند تا به نوعی حکم بازی خارج از خانه با سپاهان بر علیه‌شان تکرار شود. جالب اینکه هواداران پرسپولیس در این بازی جنجالی انگشت‌شمار بودند و درحالی که امنیت مناسبی نداشتند ساعت‌ها هم در ورزشگاه محبوس شدند.

برچسب‌ها: تراکتور پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi