خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

پست خداحافظی شهباززاده از سپاهان

پست خداحافظی شهباززاده از سپاهان
سجاد شهباززاده پس از حضور امیرقلعه‌نویی بود که به عنوان یکی از خریدهای این مربی برای بازسازی سپاهان به اصفهان رفت. او طی چهار سال اخیر همواره یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بوده؛ از دوران دو ساله امیرقلعه‌‎نویی گرفته که این بازیکن برخلاف پست تخصصی‌اش بیشتر به عنوان هافبک هجومی به میدان می‌رفت تا دوران دو ساله محرم نویدکیا که بهترین روزهای این مهاجم را در اصفهان رقم زد. او در فصل بیستم با به ثمر رساندن 20 گل از رکورد گلزنی خود در فصل چهاردهم گذر کرد ولی در لیگی که به تازگی تمام شده بار دیگر پشت سر مغانلو بازی کرد و نتوانست درخشش سال گذشته را تکرار کند. با این حال به ثمر رساندن 6 گل و 6 پاس گل روزمه خوبی برای این بازیکن به عنوان وینگر به شمار می‌آید.
این مهاجم که مشخص بود در پایان این فصل به دلیل حضور شهریار مغانلو از سپاهان جدا خواهد شد، پس از چند روز مذاکره با باشگاه‌هایی که خواهانش بودند، سرانجام تصمیم گرفت به تیم سابقش استقلال بازگردد و حالا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از هواداران سپاهان، از دوران چهار ساله حضور در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی با نیکی یاد کرده است.

برچسب‌ها: سپاهان سجاد شهباززاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 سپاهان بزین1401/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi