خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

نه پرسپولیس نه تیم قطری، نورافکن در اصفهان می ماند

نه پرسپولیس نه تیم قطری، نورافکن در اصفهان می ماند
فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال سپاهان کاملا متفاوت با فصل گذشته شروع شده است. زردپوشان فصل پیش خیلی زود فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کردند و تیم پرستاره‌ای را برای لیگ بیست و یکم بستند.

این تابستان اما کار برای این باشگاه پیچیده‌تر است چرا که هنوز تکلیف نیمکت سپاهان مشخص نشده است. سپاهان در روزهای اولیه نقل و انتقالات سه بازیکن فصل گذشته خود را پایان قراردادشان از دست رفته دید. دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به پرسپولیس و سجاد شهباززاده به استقلال رفتند؛ همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن گولسیانی نیز وجود دارد.

در این شرایط اما شنیده می‌شود تیم‌های دیگر خواهان ستاره‌های تحت قرارداد سپاهانی‌ها هستند اما اینطور که پیداست مدیران طلایی‌پوشان به هیچ‌وجه و با هیچ رقمی قصد صدور رضایت‌نامه و از دست دادن بازیکنان‌شان را ندارند‌.

شهریار مغانلو، محمدرضا حسینی و البته امیدنورافکن بازیکنان تحت قرارداد سپاهان هستند که باتوجه به داشتن قرارداد نمی‌توانند اصفهان را ترک کنند.

نورافکن یکی از مورد توجه‌ترین ستاره‌های سپاهان است که مدت‌ها است صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس مطرح می‌شود اما ماجرا جایی جالب می‌شود که پیشنهاد پانصدهزار دلاری یک تیم از لیگ ستارگان قطر نیز باعث نشده مدیران این تیم از امیدنورافکن در فصلی که کار برای سپاهان سخت شده بگذرند.

برچسب‌ها: سپاهان نقل و انتقالات امید نورافکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 سپاهان بزین1401/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi