خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

فرمول پرسپولیس کهکشانی اینجاست!

فرمول پرسپولیس کهکشانی اینجاست!
چهار جای خالی در فهرست بزرگسالان و چهار ستاره در لیست یحیی گل‌محمدی؛ پرسپولیس با بیشترین سرعت ممکن به سمت تیمی کهکشانی پیش می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی چهارمین خرید بزرگسالان خود را قطعی کرد که فهرست خروجی این تیم هرروز بزرگتر از دیروز می‌شود. تاکنون نفراتی چون حامد لک، رضا اسدی، رامین رضاییان، سعید آقایی، علی شجاعی، مهدی مهدیخانی، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان در فهرست خروجی قرار گرفته‌اند و ممکن است اسامی دیگری هم وارد این لیست بشود.

پرسپولیس همچنین تاکنون توانسته قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک را تمدید کند و دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی را نیز به خدمت گرفته است.

* چهار جای خالی در لیست بزرگسالان پرسپولیس
در چنین شرایطی فهرست بزرگسالان پرسپولیس ۱۴ بازیکن برای فصل آینده دارد. گفته می‌شود سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که قراردادشان برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

بنابراین سرخپوشان در صورت دو تمدید قرارداد، چهار جای خالی در لیست ۲۰ نفره خود خواهند داشت و هنوز یحیی گل‌محمدی می‌تواند ستاره‌های موردنظر خود را به خدمت بگیرد.

* خریدهای یحیی چه کسانی هستند؟
پرسپولیس با جذب سه بازیکن لیگ برتری، هنوز امکان خرید ۴ مهره دیگر از سطح اول فوتبال ایران را دارد. باتوجه به وضعیت اسکواد قرمزها، به نظر می‌رسد این چهار خرید در پست مدافع مرکزی، مدافع چپ، مهاجم نوک و وینگر خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی در نظر داشت تا گئورگی ولسیانی، میلاد زکی‌پور، سجاد شهباززاده و سعید صادقی را در این چهار پست به خدمت بگیرد. در این بین مراحل انتقال ولسیانی به نظر نهایی شده اما از سوی دیگر شهباززاده راهی استقلال شد و مذاکرات با زکی‌پور نیز به‌هم خورد. سعید صادقی نیز به‌عنوان هدف مشترک پرسپولیس و استقلال مطرح شده است.

با این حساب باید منتظر ماند و دید که یحیی چه کسی را برای خط حمله و دفاع چپ معرفی خواهد کرد. نکته مهم اینکه به احتمال فراوان پرسپولیس یک مهاجم خارجی نیز به خدمت می‌گیرد.

* سه خروجی نسبتا غیرمنتظره در لیست پرسپولیس؟
سرخپوشان تهرانی اگرچه ۱۴+۲ بازیکن بزرگسال تحت قرارداد خود دارند اما ممکن است نفرات دیگری هم در لیست خروجی پرسپولیس جای بگیرند.

علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل دو بازیکنی هستند که ممکن است از لیست پرسپولیس خارج شوند و شایعاتی پیرامون سربازشدن فرشاد فرجی هم وجود دارد که در این صورت معادلات نقل و انتقالات پرسپولیس کاملا تغییر می‌کند.

باشگاه پرسپولیس همچنین باید هرچه زودتر تکلیف سه خارجی خود را روشن کند تا امکان خرید بازیکنان خارجی جدید نیز به وجود بیاید.

فهرست بزرگسالان پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند، احمد گوهری

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر
مدافع مرکزی: علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدجلال حسینی و گئورگی ولسیانی (احتمالی)
مدافع چپ: ؟؟؟

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک
هافبک مرکزی: سروش رفیعی
هافبک راست: سیامک نعمتی
هافبک چپ: وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه

مهاجم: حامد پاکدل

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

88 ☫ ایران ☫1401/03/26

شایان پرسپولیس۶: هركسي ارزوشه بياد مگر پول پرستا ك جايي ندارن

27 خرداد (00:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi